Assassin's Creed II och Black Flag bäst i serien, enligt FZ-läsarna
Smaken är uppenbarligen som baken. Själv tycker jag Black Flag var bland de tråkigaste i serien. Vad jag minns tycket jag nog Brotherhood är bland de bästa, tätt följt av tvåan. Har dock inte spelat Origins (eller Odyssey för den delen) än, så kanske får omvärdera när jag väl gjort det.. Syndicate var också otippat bra med tanke på den ljumna kritik den fick, så skulle nog säga att denna kommer trea.
Anser att det förra Assassin's Creed Origins är det vassaste spelet i serien. Egypten var helt otroligt att få resa igenom och utforska. Många nya funktioner även och ett slipat combat system gjorde att allt föll tillrätta.
Därför ska morgondagens AC Odyssey bli oerhört spännande att få sätta mina tänder i. Riktigt smaskigt!...
Är det här lista på porrfilmer?
Nej, det är en lista om en känd spelserie. Denna mjölkproduktion får du inte missa!
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Nej, det är en lista om en känd spelserie. Denna mjölkproduktion får du inte missa!
Va?
Nej nej nej, det kan inte stämma.
Assassins Creed = Åsnerövens Beskännelse
Låter helt klart som något sjuk porrfilm och undertitlarna gör det inte bättre direkt.
Tror jag står över den här "mjölk"produktionen
Jag saknade ett AC, det nyaste, Odyssey!
Det slår lätt alla som kommit hittills.
22 timmar in, precis kommit till Aten och är level 24. Tokälskar spelet