Ståndaktigt! Dolmen nådde med råge Kickstartermålet
Jag tar inget ansvar för denna publikation!
Väl skrivet!
Det såg helt sjukt bra ut, grafiskt det bästa jag sett sedan 1998.
Shut up and take my dolme!
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
The Whole team has been overwhelmed with the excitement that you have all shown for Dolmen.
Ja, vi har alla visat stor entusiasm för Dolmen.
Jag gillar spel som varar ett tag. Vet någon hur lång Dolmen är?
Ingår kål med Dolmen, eller säljs det som DLC?
Är Dolmen en soloupplevelse, eller är det roligare i grupp?
... Jag går och lägger mig nu. Imorgon till frukostkaffet ser jag fram emot ännu fler skämt i den här tråden.
För de av oss som tycker detta är roligt kan jag rekommendera historien runt biltillverkaren Honda's Fitta. Japp. De gjorde en bil som de döpte till Fitta.
"Redan sommaren innan lanseringen delades pressmaterial ut till japanska journalister med slogans typ "Honda Fitta är liten på utsidan men stor när du väl kommit in"... eller "Honda Fitta är ett dagligt nöje"."
För de av oss som tycker detta är roligt kan jag rekommendera historien runt biltillverkaren Honda's Fitta. Japp. De gjorde en bil som de döpte till Fitta.
"Redan sommaren innan lanseringen delades pressmaterial ut till japanska journalister med slogans typ "Honda Fitta är liten på utsidan men stor när du väl kommit in"... eller "Honda Fitta är ett dagligt nöje"."
Tyvärr kan du inte gå in till din lokala Honda-handlare och beställa en rosa Fitta, för den bytte namn i Europa har jag för mig.