Zeno Clash får fri DLC till helgen

Robot
Medlem
Zeno Clash får fri DLC till helgen

Trevligt!

Zeno Clash var ett riktigt härligt indiespel. Dunderskön art-style och helskum story/spelvärld samt ett riktigt bra närstridssystem.

Var jag faktiskt mäktigt imponerad av spelets kvalité med tanke på hur få människor det var som gjorde spelet och för att vara ett debutspel för den chilenska utvecklarstudion.

Alla som inte köpt eller testat demot redan borde ta och göra det.

Medlem

Går det bara köpa detta spelet via steam?

Och vad är DLC?


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem

DLC = DownLoadable Content

Medlem

Ja, Emetic, det går bara att köpa via Steam.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Emetic:

Går det bara köpa detta spelet via steam?

Och vad är DLC?

Går att köpa här också: Direct2Drive


signatur
Medlem

Det var ju illa, jag vill ju äga ett fysiskt exemplar av ett spel.


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Det var ju illa, jag vill ju äga ett fysiskt exemplar av ett spel.

Välkommen till framtiden, där man inte behöver dras med en känslig plastbit

Framtiden är det bästa av båda världarna - plastbiten (eller rättare sagt omslaget) i hyllan och spelet på närmsta DD-tjänst. Givetvis utan att man köper det två gånger utan enligt Introversions modell, där man in grunden köper DD-utgåvan och sedan lägger på en liten extraslant för kartong, manual och plastbit

Vill inte bli för långdragen: För indiespel är DD en gudsgåva och bör absolut stödjas så länge man är intresserad av spelet.

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Framtiden är det bästa av båda världarna - plastbiten (eller rättare sagt omslaget) i hyllan och spelet på närmsta DD-tjänst. Givetvis utan att man köper det två gånger utan enligt Introversions modell, där man in grunden köper DD-utgåvan och sedan lägger på en liten extraslant för kartong, manual och plastbit

Vill inte bli för långdragen: För indiespel är DD en gudsgåva och bör absolut stödjas så länge man är intresserad av spelet.

Fast så är Introversion en klass för sig också Enda spelet från dom jag inte gillat är nog Defcon, och troligen mest för att jag inte haft samma tid att sätta mig in i det.

Avstängd

Tack för tipset. Hade missat detta spel, men köpte det över steam igår kväll. Har spelat fram tills nu. Kunde inte slita mig förän jag klarade spelet. Tyckte speltiden var helt ok. Körde på mediumsvårigheten. Kanonspel! Helt klart värt 100 lappen eller vad det kostade. Storyn var helskön, grafiken underbar (för att vara sourcemotorn iaf) och röstskådespeleriet var det inget fel på heller enligt mig.

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av Emetic:

Det var ju illa, jag vill ju äga ett fysiskt exemplar av ett spel.

Välkommen till framtiden, där man inte behöver dras med en känslig plastbit

Din framtid suger r*v


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

1
Skriv svar