Gratis Spel + Discord Store & Library Upplåst! (Deadline Tisdag!!)

Medlem
Gratis Spel + Discord Store & Library Upplåst! (Deadline Tisdag!!)

Hallå där! Jag fick möjligheten att dela med mig av detta här om dagen och tänkte: "Hur skall jag nå ut till så många som möjligt?" För jag kände verkligen att denna danska indie-studio förtjänar all support dom kan få!

Så jag skapar denna tråd här, för att se till att ni alla som läser detta iaf får möjligheten att låsa upp Discords nya Game Store funktion som ännu inte är helt släppt, utan finns för dom som får en kod att låsa upp den med Samt ett gratis spel i form av Minion Masters! Ett spel jag har spelat sedan någon dag tillbaka och tycker är helt jäkla suveränt!

Minion Masters lite kortfattat påminner mycket om Clash Royale när det gäller själva spelläget. Men där Clash Royale är ett mobilspel med extrem grind och giriga micro-transaktioner. Där ligger Minion Masters i lä! Dom har absolut micro-transaktioner också, men inte alls i närheten lika girigt, eller påkostat. Samt att jag har iaf spelet på ranked 1v1 nu och gått 15-1 utan att ändra på ett endaste kort i den kortlek man börjar med efter lite tutorial-spelande. Jag älskar leken och har inte kunnat lista ut något kort som jag skulle vilja ersätta riktigt än, men det är nog mest för att jag inte heller förlorat något än. Spelet har ett gäng spellägen, så som 1v1, 2v2, draft och annat jag inte hunnit testa än!

Oavsett vad ni tycker om Minion Masters, så får ni det helt gratis ihop med att ni låser upp Discord Store samt Library. Store och Library kan ni kanske själva lista ut vad det är och gör, men det är rätt coolt med hur Discord väljer att expandera sina funktioner och erbjuder verkligen bra alternativ till Steam med flera.

Det är 3 saker ni behöver göra för att få er Discord-nyckel som låser upp alltihop! Detta är helt och hållet tack vare BetaDwarf, spelutvecklarna i Danmark som löste detta åt mig helt utan begäran. Så passa på och ta vara på möjligheten ifall ni är lite sugna på att testa ett nytt coolt spel, samt titta på Discords Game Store lite före alla andra

Följ instruktionerna här: http://minionmastersthegame.com/metagamingtv/

PS: Och här kan ni även se lite om resan BetaDwarf har gjort, från att bl.a. ha bott olagligt i nästan ett år, i ett klassrum på ett universitet! http://forcedthegame.com/story/

1
Skriv svar