• Framsida
  • Tester
  • Forum
  • Om oss
  • Shop
  • Index
  • Aktiva trådar
  • Obesvarade trådar
  • Följda trådar
  • Skapade trådar
  • Lästa trådar
  • Citat
  • Regler
  • Sök i forumet
Nytt i forumet
  • Svenska youtubers för barn 19
  • Qled? 7
  • Forumlek - Spelrebus 347
  • Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor 2197
  • Vilket gammalt Nintendo-spel förtjänar en Switch-remake? 68
  • Senaste filmen du såg 219
  • Stora humortråden 111
  • Den stora JRPG-tråden 109
  • Vilken låt lyssnar du på nu? 2388
Nya recensioner
  • Anthem – första intrycket är positivt 65
  • Test – TPR: Thrustmaster Pendular Rudder 18
  • Recension – Crackdown 3 69
  • Recension – Far Cry New Dawn 39
  • Recension – Metro Exodus 90
  • Recension – Civilization VI: Gathering Storm 35
  • Recension – God Eater 3 6
  • Recension – Wargroove 21
  • Recension – Kingdom Hearts III 48
  • Recension – Resident Evil 2 27
Nya medlemsrecensioner
  • Filmrecension: Draktränaren 3 0
  • Retro: Kotor 1 och 2 14
  • Assassin's Creed Odyssey (PC) 13
  • Filmrecension: Alita: Battle Angel 0
  • Filmrecension: DET 0
  • Kingdom Hearts III (PS4) 8
  • Mutant Year Zero : Road to Eden (PC) 11
  • Subnautica (PC) 8
  • Until Dawn (PS4) 13
Externa nyheter
Hårdvarunytt från SweClockers
  • Nvidia berättar hur bolaget förbättrar uppskalningstekniken DLSS Igår
  • Nvidia Geforce GTX 1660 Ti får prestandasiffror – i klass med GTX 1070 Igår
  • Intel Core 9000-serien för bärbara hittar ut på webben – upp till 8 kärnor och 16 trådar 16 / 2
  • ID Cooling släpper ultrakompakt processorkylare med kylförmåga på 100 watt 16 / 2
  • Så upptäcker antivirus skadliga program 16 / 2
  • Fredagspanelen 169: Radeon VII, Nvidia DLSS i spel och kemikalieskatten 15 / 2
  • SweClockers öppnar ny kategori för smarta hem och hemautomation i Galleriet 15 / 2
  • Fortsatt sjunkande priser på SSD-enheter – 1 TB för runt 1 500 kronor  15 / 2
  • Nvidias senaste kvartalsrapport visar på sjunkande försäljning inom gamingsegmentet 15 / 2
  • The Division 2 säljer bättre än föregångaren – trots slopad Steam-lansering 15 / 2
Digitalt vardagsliv med 99.se
  • Apple anställer expert på smarta hem Idag
  • Airpods i svart redo att säljas Igår
  • Uppskruvad förväntan på pressat Samsung Igår
  • Vi rivstartar våren 16 / 2
  • Marques Brownlee snackar med Bill Gates 15 / 2
  • LG:s nya telefon använder skärmen som högtalare 15 / 2
  • Galaxy S10 Plus släpps i en extra dyr variant 15 / 2
  • Google planerar billigare mobil 15 / 2
  • Dags att åka till Mobile World Congress 14 / 2
  • LG–högtalare med Google Assistent 14 / 2
Forum
Allmänt spelsnack
Tråd

Gratis Spel + Discord Store & Library Upplåst! (Deadline Tisdag!!)

1
Skriv svar
2018-10-13 19:50
Permalänk
Scream112
Medlem
❤
Gratis Spel + Discord Store & Library Upplåst! (Deadline Tisdag!!)

Hallå där! Jag fick möjligheten att dela med mig av detta här om dagen och tänkte: "Hur skall jag nå ut till så många som möjligt?" För jag kände verkligen att denna danska indie-studio förtjänar all support dom kan få!

Så jag skapar denna tråd här, för att se till att ni alla som läser detta iaf får möjligheten att låsa upp Discords nya Game Store funktion som ännu inte är helt släppt, utan finns för dom som får en kod att låsa upp den med Samt ett gratis spel i form av Minion Masters! Ett spel jag har spelat sedan någon dag tillbaka och tycker är helt jäkla suveränt!

Minion Masters lite kortfattat påminner mycket om Clash Royale när det gäller själva spelläget. Men där Clash Royale är ett mobilspel med extrem grind och giriga micro-transaktioner. Där ligger Minion Masters i lä! Dom har absolut micro-transaktioner också, men inte alls i närheten lika girigt, eller påkostat. Samt att jag har iaf spelet på ranked 1v1 nu och gått 15-1 utan att ändra på ett endaste kort i den kortlek man börjar med efter lite tutorial-spelande. Jag älskar leken och har inte kunnat lista ut något kort som jag skulle vilja ersätta riktigt än, men det är nog mest för att jag inte heller förlorat något än. Spelet har ett gäng spellägen, så som 1v1, 2v2, draft och annat jag inte hunnit testa än!

Oavsett vad ni tycker om Minion Masters, så får ni det helt gratis ihop med att ni låser upp Discord Store samt Library. Store och Library kan ni kanske själva lista ut vad det är och gör, men det är rätt coolt med hur Discord väljer att expandera sina funktioner och erbjuder verkligen bra alternativ till Steam med flera.

Det är 3 saker ni behöver göra för att få er Discord-nyckel som låser upp alltihop! Detta är helt och hållet tack vare BetaDwarf, spelutvecklarna i Danmark som löste detta åt mig helt utan begäran. Så passa på och ta vara på möjligheten ifall ni är lite sugna på att testa ett nytt coolt spel, samt titta på Discords Game Store lite före alla andra

Följ instruktionerna här: http://minionmastersthegame.com/metagamingtv/

PS: Och här kan ni även se lite om resan BetaDwarf har gjort, från att bl.a. ha bott olagligt i nästan ett år, i ett klassrum på ett universitet! http://forcedthegame.com/story/

Anmäl Redigera Citera Svara
1
Skriv svar
Heta nyheter

Aktuella nyhetsdiskussioner

• 14 / 2 Recension – Crackdown 3 69
  • Igår Anthem – första intrycket är positivt 65
  • 15 / 2 Nu tar vi banne mig Spelhelg! 45
  • 14 / 2 Quiz - Vad kan du om Super Mario? 45
  • 14 / 2 Recension – Far Cry New Dawn 40
  • 15 / 2 Att ta The Division 2 från Steam till Epic gjorde Ubisoft för Uplays skull 40
  • 14 / 2 Det händer! Zelda: Link's Awakening får remake i år till Switch 39
  • 15 / 2 Activision bekräftar att Destinys försäljning var en av orsakerna till brytet med Bungie 31
  • 16 / 2 Rage 2 visar upp sig i 9 minuter lång gameplay-video 30
  • 15 / 2 Stor fightingturnering avbröt Dead or Alive 6-stream – blev lite för närgånget 25
Nytt i forumet

Aktiva diskussionstrådar

Aktiva
  • Svenska youtubers för barn 19
  • Qled? 7
  • Forumlek - Spelrebus 347
  • Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor 2197
  • Vilket gammalt Nintendo-spel förtjänar en Switch-remake? 68
  • Senaste filmen du såg 219
  • Stora humortråden 111
  • Den stora JRPG-tråden 109
  • Vilken låt lyssnar du på nu? 2388
Obesvarade
  • Anthem chattgrupp för ps4 0
  • Anthem - Svensk allians 0
  • PS4, PSN - Familjehantering, barn, konton, begränsningar och möjligheter - kan någon förklara för mig? 0
  • Filmrecension: Alita: Battle Angel 0
  • Problem med ljud, ps4 0
  • Filmrecension: DET 0
  • Topplista 0
  • Mini NES 8 bit 0
  • Counterspy 0
Att synas på FZ

Är du medlem eller annonsör och har tips på kommersiella produkter eller kampanjer som kan tillföra FZ-communityt något bra och som uppskattas? Spana då in statistik och kontaktvägar här under.

Annonsinfo
Feedback

Tipsa oss som i FZ-crew om intressanta produkter, nyheter, spel vi borde testa eller lämna några rader feedback kring vad som helst öppet till communityt genom forumet.

• Feedback-forum
Kontakta FZ-crew
RSS

Håll dig uppdaterad med senaste nytt från FZ.se.

• Nyheter och artiklar
  • Forum
  • Om FZ.se
  • Teknisk info och cookies

Copyright © 1996—2019 Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.

Mobilversion