Hur chipstålig är en flottbeständig gamepad?

Robot
Hur chipstålig är en flottbeständig gamepad?

Den perfekta lösningen för dig som gillar att att kombinera späck och spel?

#flott-är-gott, #pugb


Medlem

Jag tappade ju det när jabba klipptes in OCH nu fattade jag sammanhanget jämfört med det otroligt triggande klippet på facebook. Bra roligt ändå

Medlem

Jag rengör mina handkontroller med lite, lite allrengöring på ett hushållspapper. En tops ibland om det kommit in handsmuts runt spakarna.

Geeks Gaming

Hade varit fett med en sådan flott kontroll! Visst, inget kontroll är ju helt fläckfri och perfekt men det viktigaste är ju att det går att spela som smort.
Jag tror den kan sälja som smör om man nu släpper fler än 200 vilket känns lite väl snålt.
Undrar vad den har för chip(s) i sig? Den är förhoppningsvis inte tillverkad av några nötter iaf.
Nä, nu slutsnack(s)at från mig

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Hade varit fett med en sådan flott kontroll! Visst, inget kontroll är ju helt fläckfri och perfekt men det viktigaste är ju att det går att spela som smort.
Jag tror den kan sälja som smör om man nu släpper fler än 200 vilket känns lite väl snålt.
Undrar vad den har för chip(s) i sig? Den är förhoppningsvis inte tillverkad av några nötter iaf.
Nä, nu slutsnack(s)at från mig

Medlem

Jag gör aldrig rent mina handkontroller de fungerar bra ändå. Det blir ju ändå en ny med mer eller mindre jämna mellanrum, när det kommer en ny generation och en ny kontroll.

Sedan blir de ju nog inte så skitiga ändå och lite smuts är ju bra för immunförsvaret.

Inaktiv

@halvars90 Det kan ju vara flera år mellan men visst, jag brukar i regel inte heller rengöra mina kontroller

1
Skriv svar