Nästa månad kan du köpa ett nytt Nintendo Switch i Diablo-skrud

Robot
Nästa månad kan du köpa ett nytt Nintendo Switch i Diablo-skrud

"Helvete vad snygg", sa Diablo och hans bröder i kör.

#blizzard, #diablo-iii, #nintendo


Medlem

Mjae, I dunno
Ser ut som billiga klistermärken, något som man troligen kan fixa själv rätt enkelt med tjänster på zeh interwebs


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Måste man köpa en blizzcon virtual ticket för att kunna köpa detta?

Medlem

googlade runt och det står att bara gamestop kommer sälja dom i usa men inget om europa men jaq blev rätt sugen nu som inte äger en switch men funderat på köpa en.. eller ska man vänta till den uppdaterade switchen kommer nästa år ?

Medlem

Och nästa år kommer en upphottad version av Switch och då blir detta bara en dyr prydnad(?).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Och nästa år kommer en upphottad version av Switch och då blir detta bara en dyr prydnad(?).

Kan slå vad allt jag äger att denna kommer spela exakt samma spel.

Medlem
Skrivet av aholman:

Kan slå vad allt jag äger att denna kommer spela exakt samma spel.

Vad menar du? Jag menar att denna specialutgåva kommer bli prydnad när nästa version av Switch kommer, då man inte spelar på 2 konsoler samtidigt utan bara kör på den nyaste som är bäst. Eller hur påverkas det av att den nya Switch kan spela samma spel som tidigare?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Vad menar du? Jag menar att denna specialutgåva kommer bli prydnad när nästa version av Switch kommer, då man inte spelar på 2 konsoler samtidigt utan bara kör på den nyaste som är bäst. Eller hur påverkas det av att den nya Switch kan spela samma spel som tidigare?

Men bara för att man köper den här betyder det ju inte att man köper switch 2.0. Med din logik så äger man troligtvis redan en vanlig switch. Tog ditt inlägg som att nästa switch kommer få nya spel som inte kan spelas på denna switch alltså - prydnad

Ambassadör
Xbox

Funderar på att skaffa en Switch som andrakonsol men blir osäker med allt prat om en ny version. Är det någon som vet något om när den nya dyker upp egentligen?


signatur

Jump in.

Backloggens befriare
Skrivet av Mortaigne:

Funderar på att skaffa en Switch som andrakonsol men blir osäker med allt prat om en ny version. Är det någon som vet något om när den nya dyker upp egentligen?

Näe det är väl bara rykten än så länge?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av aholman:

Men bara för att man köper den här betyder det ju inte att man köper switch 2.0. Med din logik så äger man troligtvis redan en vanlig switch. Tog ditt inlägg som att nästa switch kommer få nya spel som inte kan spelas på denna switch alltså - prydnad

Nej, vad jag menade var att många entusiaster som köper dessa utgåvor köper troligen även nästa konsol-generation, eller som i detta fallet en slags mellangeneration. Så ja, de har troligen redan en Switch, och ja dom kommer köpa nästa, men nej spelen som kommer sedan är inte nödvändigtvis bara för den nyaste konsolen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar