Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor

Medlem
Skrivet av breahl:

Den där som sitter fast i björnsaxen och skriker av smärta. Har ni någonsin lyckats rädda honom? Den smäller alltid igen för mig.

Ja jag lyckas faktiskt alla "femtioelva" gångerna jag spelat om spelet 😊
Men visst får fingret jobba! 😁

Medlem

Äntligen en arab, försökte en tredje gång i kapitel 3 men lyckades inte då heller. Har dock jagat skatter så hade råd med den i st d.

Medlem

Rider in den nu! Hade ett uppdrag borta i straw berry så rider dit från storstan.

Medlem

Min bond är max nu. Jagar några legendarys och softar med storyn. Mycket sidequests i kapitel 4 med.

Medlem
Skrivet av breahl:

Min bond är max nu. Jagar några legendarys och softar med storyn. Mycket sidequests i kapitel 4 med.

Du inser att du skriver med dig själv va?

Medlem
Skrivet av 20LEGEND:

Du inser att du skriver med dig själv va?

Men det är väl okej. Man får ju bäst svar då.

Medlem
Skrivet av Över45:

Men det är väl okej. Man får ju bäst svar då.

Det har du fan rätt i.

Medlem

Är på guarma nu. Hade varit roligare om dom for till cuba som var meningen.

Medlem

@breahl: Har du jagat nånting i Guarma? Det finns en del unika djur där som inte finns någon annanstans.

Medlem
Skrivet av Nemo:

@breahl: Har du jagat nånting i Guarma? Det finns en del unika djur där som inte finns någon annanstans.

Japp passade på att göra det med.

Medlem

Det här spelet är verkligen fullt av oväntade grejer.

Otålig häst?

Vagnkrock comedy gold (slå på ljudet)

Skrivet av breahl:

Är på guarma nu. Hade varit roligare om dom for till cuba som var meningen.

Ja Guarma kapitelt är en stor anledning till varför jag inte ger detta spel en 5/5 i betyg, ett helt kapitel som bara suger

Meningen med livet är 42.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

Ja Guarma kapitelt är en stor anledning till varför jag inte ger detta spel en 5/5 i betyg, ett helt kapitel som bara suger

Håller med men går relativt snabbt att spela igenom. Har väl gjort det 5-6 gånger haha.

Medlem

Spelar mafia nu, det nygjorda som kom idag. Ni som gillar rdr2 lär gilla detta med. Det är under förbudstiden så inte särskilt långt efter rdr2. Samma typ av spel och kontrollerna rätt så lika. Bra skådisar med!

Medlem
Skrivet av breahl:

Spelar mafia nu, det nygjorda som kom idag. Ni som gillar rdr2 lär gilla detta med. Det är under förbudstiden så inte särskilt långt efter rdr2. Samma typ av spel och kontrollerna rätt så lika. Bra skådisar med!

Mafia 1 alltså? Det var länge sen man hörde någon prata om spelet, i så fall kommer du gilla Empire of sin tror jag när det kommer ut.

Mafia 2 spelade jag också men man kan inte göra som man vill i det spelet, dvs springa iväg och slå folk på gatan på käften för man var i uppdrag hela tiden.

Skriv svar