Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor

Medlem
Skrivet av Zontos:

Jag har för mig att spelet fungerar till PS5 direkt med PS4-skivan? Eller hur menade du?

Vill ha det i 4k och 60 fps. Främst 60 fps.

Utgår från att det kommer så får tålmodigt vänta...

Medlem
Skrivet av Freakon:

I see

Förresten god jul alla cowboys!

Medlem
Skrivet av Freakon:

Samma här. Med tanke på hur kåta Rockstar är på att släppa gamla GTA V så är väl chansen stor att även RDR 2 kommer i 4K och 60fps.

Medlem

Hejsan! En liten fråga bara, i GTAV så kan man spela om uppdrag om man så vill men kan man göra det i RDR2?

Medlem
Skrivet av Zontos:

Hejsan! En liten fråga bara, i GTAV så kan man spela om uppdrag om man så vill men kan man göra det i RDR2?

Nu är jag på jobbet men skulle säga "ja". (jobbet = kan inte kolla)

Du får ju starrating på dina uppdrag och där någonstans tror jag man kan spela om uppdraget.

Kan vara att jag har fläskkorvspad i blodomloppet så jag inbillar mig allt.

Lycka till

Medlem
Skrivet av Nizze Najs:

Nu är jag på jobbet men skulle säga "ja". (jobbet = kan inte kolla)

Du får ju starrating på dina uppdrag och där någonstans tror jag man kan spela om uppdraget.

Kan vara att jag har fläskkorvspad i blodomloppet så jag inbillar mig allt.

Lycka till

Nice då kan jag spela om något av rånar-uppdragen

Medlem

Har någon skjutit på Fort Wallace (den där militärbasen) någon gång och lyckats döda alla där inne? Jag har skjutit mest på skoj mot stället men har inte haft lust att försöka.

Medlem
Skrivet av Zontos:

Har någon skjutit på Fort Wallace (den där militärbasen) någon gång och lyckats döda alla där inne? Jag har skjutit mest på skoj mot stället men har inte haft lust att försöka.

Nu är jag inte helt säker på ifall det är den militärbasen du skriver om här, men det är väl ett uppdrag som involverar att angripa den? Kommer som sagt inte ihåg namnet på den, men har för mig att det är den som är norr om Valantine.

Medlem
Skrivet av Zontos:

"De 'e bara å åk!"
Jag tycker du ska ge dem en läxa, de är ju ganska fula mot indianerna en bit norrut.

Minns jag det rätt så ska du ducka deras kulor och pricka med dina....pang ...pang...klart!

Mycket nöje

Medlem

Oh no någon dissar RDR2?!

Nej men, varför anse att ett spel inte kan vara värt att spela som är fyra år gammalt bara? Spelar ibland GTAV men det är först nu spelet känns lite gammalt och det är nio år sedan det kom ut.

Skrivet av Zontos:

Oh no någon dissar RDR2?!

Nej men, varför anse att ett spel inte kan vara värt att spela som är fyra år gammalt bara? Spelar ibland GTAV men det är först nu spelet känns lite gammalt och det är nio år sedan det kom ut.

Han dissar inte spelet!! han ger det 4av5... Rubriken frågar om det e värt! inte att han påpekar att det inte e värt det, och när man läser han text också så säger den ju ganska tydligt att ja det e värt det

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Skägg.
10 Chambers

Är tillbaka i Valentine, lite drygt tre år efter recensionen. Skönt att ha distansen och lugnet nu att bara planlöst rida omkring, göra det som faller in. Så förbannat vackert.

Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är tillbaka i Valentine, lite drygt tre år efter recensionen. Skönt att ha distansen och lugnet nu att bara planlöst rida omkring, göra det som faller in. Så förbannat vackert.

Ah det är då som spelet kommer till sin rätt. Härligt!

Jump in.

Skriv svar