Red Dead Redemption 2, Officiella speltråden – Allmän diskussion / Guide / Spelare / Frågor

Medlem
Skrivet av Bellafjella:

Fast skulle inte spelet komma på pc också? Då blir det kanske lite livat
igen

Förhoppningsvis modvänligt, gta 5 var ju det och så borde rdr2 också vara, skinande blanka hästar som man kan spegla sig i, hästar som springer fortare än i rdr1, nakna npc'r o.s.v. Om man nu ska utgå från gta 5..
Allvarligt, ska bli super att få spela på PC. Tangentbord och mus framförallt för min del.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Bellafjella:

Fast skulle inte spelet komma på pc också? Då blir det kanske lite livat
igen

Väldigt vad ni snackar i tråden. Får ju iaf mail så jag vet om det.
MEN TRÅDEN DÖR JU INTE!👍😀.
Sen är det som du säger ordentligt med rykten om PC Släpp också så nu kämpar vi mot 10 000 inlägg. Bara allt PC folk kommer igång!
Vi har många att hjälpa då, iaf berätta anekdoter för.

Medlem
Skrivet av Över45:

vi har många att hjälpa då, iaf berätta anekdoter för.

Ok, får jag berätta den om Lenny och Arthur I Valentines Saloon? Snälla!


signatur

7900XTX
7800X3D

Ambassadör
Xbox

Leeeeeeennnnnneh!?


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av alias:

Ok, får jag berätta den om Lenny och Arthur I Valentines Saloon? Snälla!

Det får du så gärna!😜 Alla har väl olika minnen från den kvällen eller..
Lenny eeeh Lemy, nej han är död. Killmeaster.

Ambassadör
Xbox

Jag vill bara säga att den här tråden är så himla trevlig. Skulle nästan säga att den gett mig lika mycket nöje som spelet. Tack allihop!


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Mortaigne:

Jag vill bara säga att den här tråden är så himla trevlig. Skulle nästan säga att den gett mig lika mycket nöje som spelet. Tack allihop!

Jag kan bara hålla med, under tiden i höstas då jag spelade spelet som mest så gick man in här varje dag och svarade på saker och pratade med er. Låt aldrig spelet dö!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Hehe, ja feelingen i den här tråden är som när man sitter och skålar och har kul med gänget vid lägerelden.

Avstängd

Red dead stream just nu, han är kul att kolla på.

https://www.youtube.com/watch?v=Dg8c8-qN4d4


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Red dead stream just nu, han är kul att kolla på.

https://www.youtube.com/watch?v=Dg8c8-qN4d4

Den där hjälmen han har på sig är ju bara för festlig! 😁

Avstängd
Skrivet av Nemo:

Den där hjälmen han har på sig är ju bara för festlig! 😁

https://i.imgur.com/NennKuB.png

Han sa en intressant sak nyss med. GTA 6 är tydligen många år bort för dom har nyss rekryterat skådespelare till det.

Han trodde att det spelet var mellan 3-6 år bort. Hur länge är det då till RDR3? 10-12?


signatur

PS5 och inget annat.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av breahl:

Han sa en intressant sak nyss med. GTA 6 är tydligen många år bort för dom har nyss rekryterat skådespelare till det.

Han trodde att det spelet var mellan 3-6 år bort. Hur länge är det då till RDR3? 10-12?

Ja det är nog inte runt hörnet direkt... Man kan väl hoppas på DLC, kanske kanske. Men Rockstar verkar inte intresserade av mina pengar

Det bästa man kan hoppas på är att andra tar efter. Bra spel brukar ju påverka andra.


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Mortaigne:

Ja det är nog inte runt hörnet direkt... Man kan väl hoppas på DLC, kanske kanske. Men Rockstar verkar inte intresserade av mina pengar

Det bästa man kan hoppas på är att andra tar efter. Bra spel brukar ju påverka andra.

Det kommer en dlc, det är jag nästan säker på. Men frågan är hur bra den är osv.....

Man vill ju ha någon fortsättning på historien eller början när gänget skapades. Tyvärr är rockstar inte kända för bra dlc:s utan blir väl någon zombie skit.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Det kommer en dlc, det är jag nästan säker på. Men frågan är hur bra den är osv.....

Man vill ju ha någon fortsättning på historien eller början när gänget skapades. Tyvärr är rockstar inte kända för bra dlc:s utan blir väl någon zombie skit.

Ja tyvärr, Zombiespel är gjort. Behövs inga fler inte som dlc heller!
Är väl lätt att göra dock. Inget manus.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av breahl:

Det kommer en dlc, det är jag nästan säker på. Men frågan är hur bra den är osv.....

Man vill ju ha någon fortsättning på historien eller början när gänget skapades. Tyvärr är rockstar inte kända för bra dlc:s utan blir väl någon zombie skit.

Skrivet av Över45:

Ja tyvärr, Zombiespel är gjort. Behövs inga fler inte som dlc heller!
Är väl lätt att göra dock. Inget manus.

Mm precis. Undead-grejen till RDR var också meh. Det är ju, precis som online-läget, inte det jag vill ha ut av RDR2.

Ett onlineläge som hade varit co-op, det hade varit något. Och så några feta story-DLC på det.. Jag hade öst pengar över dem.


signatur

Jump in.

Medlem

Ja, det vore nog lite av antiklimax om man fick sånt här i RDR 2 istället för riktigt schysst story-DLC...

Avstängd

Ett zombie-dlc är inget jag ens skulle lägga pengar på.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Jaha, nu står det i annan tråd att försäljningen gått "dåligt". Så de måste nog satsa mer på online och släppa den färdiga onlinedelen snabbare. Sedan är det folk som säger att styrningen är dålig. Jag orkar inte förklara för dem att det är det bästa handkontrollsstyrda spel som släppts. Bara för att folk inte orkar lära sig själva och ge det tid.
Men släpp det till PC då R*!!!
Jag är inte på humör idag, kanske märks. Behöver mina vänner i tråden😢

Medlem
Skrivet av Över45:

Jag är inte på humör idag, kanske märks. Behöver mina vänner i tråden😢

En fantastiskt stämningsfull bild kanske värmer lite.

(dock inte min bild utan jag såg den här)

Medlem

Vackert!
Jag har nog lumbago. Har jävligt ont i ryggen iaf😉. Man blir så "trevlig" mot omgivningen när man rör sig minsta lilla och skriker. "Dra åt hlvete, fy f. m.m"

Avstängd
Skrivet av Över45:

Vackert!
Jag har nog lumbago. Har jävligt ont i ryggen iaf😉. Man blir så "trevlig" mot omgivningen när man rör sig minsta lilla och skriker. "Dra åt hlvete, fy f. m.m"

Haha inte lätt. Jo jag såg den tråden med där dom klagade på styrning med mer. Visst den tog ett tag och lära sig men när man kan den så var det ju inga problem.


signatur

PS5 och inget annat.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Över45:

Vackert!
Jag har nog lumbago. Har jävligt ont i ryggen iaf😉. Man blir så "trevlig" mot omgivningen när man rör sig minsta lilla och skriker. "Dra åt hlvete, fy f. m.m"

Uncle Över45

Skrivet av breahl:

Haha inte lätt. Jo jag såg den tråden med där dom klagade på styrning med mer. Visst den tog ett tag och lära sig men när man kan den så var det ju inga problem.

Jag skrev ett litet svar. Man får ju intrycket av att folk verkligen inte kan ta till sig saker som kontroller när det överstiger en viss komplexitet. Många verkar också ha tålamod som 2-åringar, haha. Aja, de förstår inte vad de missar.


signatur

Jump in.

Avstängd

Man blir inte gladare av att se Rockstars twitter varje dag. Enda det spammas om är alla nya grejer i online.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Man blir inte gladare av att se Rockstars twitter varje dag. Enda det spammas om är alla nya grejer i online.

Ja, de kör bara över DLC... 😥

Releasehästryttare

@Mortaigne: Deras senaste är kul den med

Avstängd

Jag råkade ryta till åt noobsen i tråden om kontrollerna. Bara dom tittar in här så ser dom hur jäkla populärt detta spel är.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Jag råkade ryta till åt noobsen i tråden om kontrollerna. Bara dom tittar in här så ser dom hur jäkla populärt detta spel är.

Gjorde ett litet inlägg också. 🙂

Ambassadör
Xbox

@Devan: hahaha!


signatur

Jump in.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av breahl:

Jag råkade ryta till åt noobsen i tråden om kontrollerna. Bara dom tittar in här så ser dom hur jäkla populärt detta spel är.

Skrivet av Över45:

Gjorde ett litet inlägg också. 🙂

That's damn rite, them fools be needin a schoolin'!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Devan:

@Mortaigne: Deras senaste är kul den med

Haha, sjukt rolig video!

Hög igenkänningsfaktor på den. 😀

Skriv svar