Singleplayer visar upp sig i kylig Battlefield V-trailer

Robot
Singleplayer visar upp sig i kylig Battlefield V-trailer

Drama, blod, snöstormar och skidåkning i förstaperson – bland annat.

#battlefield, #battlefield-v, #dice, #nyhetstips, #singleplayer


Geeks Gaming

Denna trailern får mig extremt hypa. Något jag inte blivit för bf singleplayer sedan BF3.

Jag hoppas verkligen att alla pratar sitt egna språk. Ger så himla mycket mer inlevelse än dubbning med fake tyska eller vad de nu än är.

Medlem

BF>CoD

Så glad att de inte gav upp på single-player som sistnämnda

Ambassadör
Xbox

Hade riktigt trevligt i BF1 singleplayer så ser fram emot detta!


signatur

Jump in.

Medlem

Japp, Bf1 SP var riktigt trevligt så ser fram emot detta. Ser ut att bli minst lika bra!

Redaktör
Ponny

Jag är episkt usel på multiplayer i Battlefield (Mvh, Fredrik "kanonmat" Eriksson), så jag är tacksam för att Dice fortsätter satsa på singleplayer. Med det sagt: skidåkning i multiplayer...? Det borde bli en grej kan jag tycka!


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Ser riktigt trevligt ut faktiskt. Blir helt klart ett köp.

Avstängd

Är det värt att köpa dessa spel för singleplayer delen? Är det inte MP Battlefield satsar mest på?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Kan de inte visa deras BR någon gång?

Geeks Gaming
Skrivet av Jeehao:

Kan de inte visa deras BR någon gång?

Är över en månad kvar ^^ Tror dom kommer börja slänga ut massa information kommande veckorna för att hypa upp folk

Ambassadör
Xbox

Tror att deras Battle Royale mode skulle komma efter release? Typ efter årsskiftet.


signatur

Jump in.

Medlem

Minns att jag läste att DICE skulle utesluta singelplayer i BFV.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Freffo:

Minns att jag läste att DICE skulle utesluta singelplayer i BFV.

Blandat ihop med COD?

På torsdag kommer egenfångad gameplay från de tre första singleplayer-delarna (war stories) samt närmare en halvtimmes intervju med Lars Gustavsson. Stay tuned!


signatur
Inaktiv

För mycket fantasy för mig och urk vad överdramatiskt/sentimentalt.
En sak jag stört mig länge på i Battlefield är att alla vapen skjuter tracers, ser ganska skumt ut.

Geeks Gaming
Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

@Pecman: Vilket av de är Fantasy?

Michael Bay-actionen mest, och att en liten tjej slår ner en tysk soldat.
Man vet ju åt vilket håll det barkar.

Geeks Gaming

@anon_306295: Ser fortfarande inte de som fantasy... överspelat ja... men man vill inte sitta och somna när man spelar. Och att en tjej/ungkvinna slår ner en tysk soldat är inget nytt direkt. Fanns extremt många kvinnliga motståndskämpar under andra världskriget.

Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

@Pecman: Ser fortfarande inte de som fantasy... överspelat ja... men man vill inte sitta och somna när man spelar. Och att en tjej/ungkvinna slår ner en tysk soldat är inget nytt direkt. Fanns extremt många kvinnliga motståndskämpar under andra världskriget.

Jag tycker det är coolare med krigsspel som känns mer verkliga, som att man spelar nåt som kunde ha hänt på riktigt.
Oavsett antal kvinnliga motståndskämpar så var den ingen av dem som kunde sänka en tysk soldat genom att kasta en flaska på hans hjälm och dunka hans huvud i ett bord.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Jag tycker det är coolare med krigsspel som känns mer verkliga, som att man spelar nåt som kunde ha hänt på riktigt.

Då har nog Battlefield inte varit din typ av spel sen....ja, nånsin.

Medlem
Skrivet av anon_306295:

För mycket fantasy för mig och urk vad överdramatiskt/sentimentalt.
En sak jag stört mig länge på i Battlefield är att alla vapen skjuter tracers, ser ganska skumt ut.

Vad gillar du för spel då?
I min värld finns det inte ett spel som inte är fantasy.

Beträffande flaskan i huvudet du snackar om kan jag lova de kvittar fullständigt beträffande kön eller ålder. En 10-årig tjej hade sänkt dig om hon hade dratt en flaska i nyllet på dig.

Medlem

Ser mysigt ut!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Blandat ihop med COD?

På torsdag kommer egenfångad gameplay från de tre första singleplayer-delarna (war stories) samt närmare en halvtimmes intervju med Lars Gustavsson. Stay tuned!

Kan mycket väl vara så!

FM-guru
F.d. Sisyr

Inget för mig, helt klart.

Medlem

Ser ut som det skulle kunna vara bra men ärligt talat så kör jag aldrig BF för SP, brukar skippa den helt enkelt.

Medlem

Tappat förtroende för Dice på SP delen Sedan SW:BF2.
Vågar inte köpa och tro att jag kommer få en bra SP upplevelse för pengarna jag spenderar.

Medlem

Ser ut som en blandad kompott med storys iaf. Kan nog bli ett köp. Hade gärna sett en kampanj som utspelat sig under Finska Vinterkriget istället för det vanliga tyskar mot alla andra.

Tänk er t ex ett Sniper Elite spel där man spelar något liknande Simo Häyhä under vinterkriget, där man skall försöka smälta in i terrängen och försvara sitt land från en hord med invaderande ryssar.

Men det lär väl aldrig ske att man skulle utse Ryssarna som en fiendepart under den tidsperioden inom spelvärlden tråkigt nog.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Det här köper man på jul rean för 199:- för det är bara SP som lockar då MP delen är för kidsen

Medlem
Skrivet av submariner:

Det här köper man på jul rean för 199:- för det är bara SP som lockar då MP delen är för kidsen

Men då kan du ju köpa det på fullpris! Du kör igenom Single Player, så kan dina barn spela Multiplayer. Försakar inte dina barn bara för att de gillar MP och inte du.

1
Skriv svar