Inför Red Dead Redemption 2: här är hela storyn från första spelet
Youtube levererar en fin sammansättning av alla filmsekvenser från originalet.
Ettan blev sjukt långdraget en bit in, så sätter mig hellre med dessa videos än att spela om spelet
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Spelade klart första RDR förra sommaren (2017 alltså) för första gången. Håller fortfarande men låg fps och sådär kontroller är något som var ett hinder ibland. Klarade Undead Nightmare i helgen faktiskt, skönt att vara mätt på RDR nu när tvåan kommer ut så jag kan fokusera på annat!
Spelade klart första RDR förra sommaren (2017 alltså) för första gången. Håller fortfarande men låg fps och sådär kontroller är något som var ett hinder ibland. Klarade Undead Nightmare i helgen faktiskt, skönt att vara mätt på RDR nu när tvåan kommer ut så jag kan fokusera på annat!
Kontrollerna i Redemption är dock ett klart lyft över kontrollerna i GTA4. Det spelet kändes omöjligt att spela efter att jag suttit med Redemption. Lite synd faktiskt för jag gillade GTA4 (trots brist på checkpoints och klumpiga kontroller).
Kontrollerna i Redemption är dock ett klart lyft över kontrollerna i GTA4. Det spelet kändes omöjligt att spela efter att jag suttit med Redemption. Lite synd faktiskt för jag gillade GTA4 (trots brist på checkpoints och klumpiga kontroller).
Ok, har aldrig spelat GTA IV eftersom PC porten ska vara så dålig och RDR är nog en bättre serie för mig.