Första live-eventet i Assassin's Creed Odyssey inställt

Robot
Första live-eventet i Assassin's Creed Odyssey inställt

Damais the Indifferent ställde in sitt besök.

#assassins-creed-odyssey, #ubisoft


Medlem

Men vilken fegis ! kom ut, så looooovar jag, att jag ska dräpa dig fort och inte sparka av klippan eller båten


signatur

I got an offer you cant refuse!

Avstängd

Har klarat ut spelet men är långt ifrån klar med att utforska alla frågetecken. Körde med Alexios första omgången så har kört igång ett nytt spel nu med Kassandra, ska gå igenom det mer grundligt denna omgång.

Storyn var ändå inte så mycket att hänga i granen.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Har klarat ut spelet men är långt ifrån klar med att utforska alla frågetecken. Körde med Alexios första omgången så har kört igång ett nytt spel nu med Kassandra, ska gå igenom det mer grundligt denna omgång.

Storyn var ändå inte så mycket att hänga i granen.

Men det är lite småkomiskt att hänga i grenen... på Zeus.

Bara lite smått irriterande också att detta gick ut som en nyhet på flertalet sidor INNAN spelet släpptes. Kunde gärna fått blivit upptäckt av någon vanlig spelare som sedan postat det på valfri forumsida.

Inaktiv

Snart klar med main quest med Kassandra. Spelet och världen är bra liksom spelet MEN fan vad Kassandra är en tråkig karaktär. Tror tom Indianen i AC3 var roligare.

Avstängd
Skrivet av anon_176162:

Snart klar med main quest med Kassandra. Spelet och världen är bra liksom spelet MEN fan vad Kassandra är en tråkig karaktär. Tror tom Indianen i AC3 var roligare.

Jag måste vara beredd att hålla med. Jag har spelat båda, fast bara Kassandra en liten bit men hela spelet med Alexios. Han hade mycket mer humor och lät bättre när han sa saker. T.ex när han och Markos pratar mycket, man gör ju en del quests åt honom i början och under spelets gång, det klingar mycket bättre när Alexios pratar med Markos även fast båda karaktärerna säger samma saker, det är en roligare skådespelare så att säga.

Jag förstår inte en viss recensent här på FZ som tyckte det var bättre röstskådespeleri på Kassandra.


signatur

PS5 och inget annat.

Inaktiv
Skrivet av breahl:

Jag måste vara beredd att hålla med. Jag har spelat båda, fast bara Kassandra en liten bit men hela spelet med Alexios. Han hade mycket mer humor och lät bättre när han sa saker. T.ex när han och Markos pratar mycket, man gör ju en del quests åt honom i början och under spelets gång, det klingar mycket bättre när Alexios pratar med Markos även fast båda karaktärerna säger samma saker, det är en roligare skådespelare så att säga.

Jag förstår inte en viss recensent här på FZ som tyckte det var bättre röstskådespeleri på Kassandra.

Ah ok. Då låter det som om jag valde fel karaktär i början helt enkelt Vilken skådespelare det är gör ganska mycket. Tonfallet osv. För sent för att börja om med en ny karaktär dock

Medlem

Måste säga att jag är av olik uppfattning än många här. Tycker Kassandras karaktär är mycket mer intressant och har bättre dialog än Alexios. Men samtidigt har jag bara spelat första ön med Alexios än så länge.

Avstängd
Skrivet av Rydell1986:

Måste säga att jag är av olik uppfattning än många här. Tycker Kassandras karaktär är mycket mer intressant och har bättre dialog än Alexios. Men samtidigt har jag bara spelat första ön med Alexios än så länge.

Kan bero på vilken man spelade med först också. Jag har nyss lämnat första ön med Kassandra så kanske inte ska säga allt för mycket ännu. Har du spelat igenom hela spelet med henne?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Kan bero på vilken man spelade med först också. Jag har nyss lämnat första ön med Kassandra så kanske inte ska säga allt för mycket ännu. Har du spelat igenom hela spelet med henne?

Nej, långt ifrån. Jag har spelat ungefär första akten med Kassandra. och enbart första Ön med Alexios så har egentligen bara de första timmarna på noob ön att jämföra med.

Detta är helt baserat på första intrycket av karaktärerna.

Avstängd

Jag tycker hur som helst att det är roligare att spela igenom nu. När jag spelade med Alexios var
jag dum och uppgraderade onödig gear osv, men man behöver egentligen inte uppgradera något förutom om man har ett bra vapen, gear får man ändå genom hela spelet sen.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar