Ren och fin gameplay från Battlefield V:s singleplay

Robot
Ren och fin gameplay från Battlefield V:s singleplay

Vi har spelat, ni kan titta. Idag banorna Tirailleur och Under No Flag.

#battlefield-v, #singplay, #war-stories


Medlem

Men fortfarande ingen riktig gameplay från deras Battle Royale? Hur långt bakom ligger de med det egentligen?

Geeks Gaming
Skrivet av Dudinkalv:

Men fortfarande ingen riktig gameplay från deras Battle Royale? Hur långt bakom ligger de med det egentligen?

Fortfarande en månad tills spelet släpps. Så dom lär slänga ut en trailer innan dess.

Medlem

Inte undra på att spelet sågas rejält av många. Detta ser ju inte något vidare ut alls.

Jag förstår inte vad som har hänt med DICE. Har dom bytt ut en massa folk? Detta var ett av mina favoritföretag förr så det gör verkligen ont att se hur mycket dom har gått ner sig.

Medlem

Jag är skeptisk till många av ändringarna i gameplay men wow, grafikmässigt så ser det iaf otroligt mycket bättre ut än i alphan och betan.

Medlem

Vissa klagar på singleplay. Men för mig känns det mer som Dice har gjort det som en liten bonus, och kanske därför inte lagt så mycket resurser på det. Jag tycker det verkar ett trevligt sätt att sätta multiplayer-delen i en kontext och få se små berättelser.

Medlem

Dåliga gameplay filmer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Om man gör en SP-del för att checka av en lista så är det isf bättre att inte göra någon alls och lägga pengarna på något annat. DICE kan göra en intressant kampanj eller rättare sagt har kunnat för dagens DICE verkar inte vara något annat än ett namn idag (som så många andra utvecklare som EA äger)

1
Skriv svar