Uppgift: Red Dead Redemption 2-recensioner kommer innan releasen

Robot
Uppgift: Red Dead Redemption 2-recensioner kommer innan releasen
Medlem

Kommer bli en femma

eller kanske första spelet att få en sexa ?

Gnällkuk

MAO - någon under NDA har läckt infon till någon på Metacritic. Personer som lyder under NDA får alltså snällt vänta med att säga något och istället posta rykten som nyheter, en smula ironiskt :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Gissar på 95 på meta. Ett sånt där spel recensenter blir mordhotade av fanboys om det får en sjua eller så.

Medlem

Too many horse balls, 7/10 - IGN


signatur

Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.

Medlem

Jag fattar inget. Varför är detta så hemligt?

Medlem

R* brukar göra bra spel, de har inget att tjäna på att inte släppa recensioner innan release. Sjukt taggad på detta spel, blir dock att invänta recensioner.

Medlem
Skrivet av Hexon:

Jag fattar inget. Varför är detta så hemligt?

Undrar lite samma, men förmodligen finns det massa teorier om hur man maximerar försäljningen.

Ge ut recensionen sent nog för att folk inte ska dra sig ur preorder, men ändå i tid för att låta tveksamma få besked inför release? Nått i den stilen gissar jag.

Medlem

När de sitter och håller på recensioner så länge som vissa gör så undrar man ifall de är rädda att deras produkt inte är så bra som de hypat det och är rädda för dåliga betyg.
Tycker de borde skippa det här dravlet och låta sidor lägga upp recensioner iaf några dagar innan release än bara dagen innan och stå upp för sin produkt.

Och vi snackar än om Rockstar här. De skulle kunna släppa en påse hundskit och få 90+ på metacritic känns det som.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar