Skybound väntar sig att nästa The Walking Dead-avsnitt släpps i år, men lovar inget

Robot
Skybound väntar sig att nästa The Walking Dead-avsnitt släpps i år, men lovar inget

Vill att enbart ex-Telltale-folk ska sköta utvecklingen.

#skybound-entertainment, #telltale-games, #the-walking-dead


Medlem
Citat:

Planen är att teamet ska bestå till "100 procent" av gammalt Telltale-folk...

Han beskriver att entusiasmen varit "extremt stor"

Jag blir så

Medlem
Citat:

kanske blir det till sist Telltale – eller åtminstone "Telltale" – som får avsluta spelet

Hoppas att det blir så!

Vilken "comeback" från graven det skulle vara. Det vore sjukt kul om de i så fall kallade sig Zombie-Telltale...

Medlem

Antagligen är budgeten mycket mindre än de två förra episoderna, tror därför att det kommer bli sämre än de andra episoderna.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Är inte "nästa" konstigt i titeln när det pratas om avsnitt 4 som kommer 2019, inte NÄSTA alltså trean?

Medlem
Inte nödvändigtvis
Skrivet av Kleptoman:

Antagligen är budgeten mycket mindre än de två förra episoderna, tror därför att det kommer bli sämre än de andra episoderna.

Kanske inte blir några stora set-pieces eller så, eller högt flygande actionsekvenser?
Samtidigt så har jag förstått det som att allt röstmaterial ska vara inspelat så kan ju bli en dyr kostnad om de ska skriva om manus OCH spela in röster.

Jag behöver inte ett FETT avslut. Jag behöver ett känslomässigt avslut. Haha, in game och IRL!

1
Skriv svar