lovande matrixgames spel :-)

Medlem
lovande matrixgames spel :-)

http://www.matrixgames.com/products/product.asp?gid=685

verkar bra iaf, är betatestare

avancerat men är mycket att tänka på

Medlem

Som betatestare har du naturligtvis massor med åsikter och erfarenheter som du gärna vill dela med dig av här på forumet...

Inaktiv

@Thorne: Jag har väldigt svårt att utröna om du försöker vara sarkastisk eller nedlåtandet eller vad tonen i ditt inlägg ska vara 🤔

Skribent

@anon_119148: Låter snarare som en simpel uppmaning till att personen delar med sig av sina åsikter om spelet.

Inaktiv

@Myran22: Varför "..." i slutet då? Det brukar förknippas med någon form av dryghet men jag vet inte

Skribent

@anon_119148: För att det är lite märkligt att starta en tråd för att diskutera ett spel man betatestar och sedan inte nämna ett ord om det.

Medlem

Som ung spelade jag sönder både psyke och nätter med Close Combat, vilket detta verkar likna så jag är om inte annat nostalgiskt träffad

Såg att det finns en nästan 3 timmar lång gameplay preview, så blir en kopp kaffe framför skärmen efter middagen


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

@anon_119148: "..." var väl mer menat som en menande fråga snarare än dryghet. Jag menar, flaggar man ivrigt för ett spel, säger att man betatestare och sedan bara länkar till en tråkig försäljningssida. Det säger ju ingenting om spelet mer än vad producenten tycker att det ska vara. Är man betatestare så har man väl praktisk erfarenhet av spelet och förhoppningsvis något intressant att säga som kan väcka folks intresse om man vill pusha för det. Personen orkade ju inte ens skriva spelets titel i inlägget. Slappt tycker jag.

Inaktiv

@thorne jag håller med allt du skrev där. Jag försvarar inte trådskaparens fattiga inlägg men var mest nyfiken på vad tonen i ditt inlägg var. Det finns en lag som Murphys lag om att det är ”omöjligt”/svårt att med exakt säkerhet avläsa en ton i en text iom att olika saker kan betyda olika saker för olika personer t ex ... eller ^^ osv

1
Skriv svar