Två chanser att betatesta Fallout 76 i helgen

Robot
Två chanser att betatesta Fallout 76 i helgen

Bra för dig som inte riktigt hittat något att spela i helgen.

#beta, #bethesda, #fallout-76


Medlem

Pepp? Inte ett dugg. Kommer ha fullt upp med Red Dead 2!

Gen
Medlem

Kollat lite videos (Xbox One) och det verkar...meh. Ser inte bättre ut än Fallout 4 iaf. Vad tycker ni?

Medlem

Är definitivt pepp. Får förhoppningsvis testa betan för att avgöra om det blir ett dag 1-köp eller inte, men det blir utan tvekan ett köp.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Om man hellre spelar Fallout 76 än RDR2 så är man nog rätt tråkig

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Om man hellre spelar Fallout 76 än RDR2 så är man nog rätt tråkig

Haha, precis eller så har man ingen konsol


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Om man hellre spelar Fallout 76 än RDR2 så är man nog rätt tråkig

Det har inte släppts än, och jag har inte sett något releasedatum än, så.... Nä.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Tråddemonen
Testpilot

Den som får chansen att spela betan kan gärna dela med sig utav spelupplevelsen på tråden. Vill gärna höra synpunkter och åsikter om spelet.

https://www.fz.se/forum/trad/432292-fallout-76-officiella-spe...

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Om man hellre spelar Fallout 76 än RDR2 så är man nog rätt tråkig

Skrivet av SgtBlack:

Haha, precis eller så har man ingen konsol

Eller så gillar man helt enkelt olika genres? Är ju extremt olika spel. För mig känns RDR2 som någon jag köper på pc när det är rea

phi
Medlem

Frusna hästbollar eller Failout 76? Svårt val det där.

Medlem
Skrivet av koleny:

Eller så gillar man helt enkelt olika genres? Är ju extremt olika spel. För mig känns RDR2 som någon jag köper på pc när det är rea

Du verkar ju inte frisk nånstans *skoja*

Du menar egentligen att du är på väg att skaffa en konsol bara för att äntligen få spela årets spel

Skrivet av phi:

Frusna hästbollar eller Failout 76? Svårt val det där.

Indeed


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem
Skrivet av SgtBlack:

Du verkar ju inte frisk nånstans *skoja*

Du menar egentligen att du är på väg att skaffa en konsol bara för att äntligen få spela årets spel

Indeed

Min ps4a samlar damm just nu Ska införskaffa god of war någon dag, men RDR2 väntar jag till en pc-release. Spelade overcooked igår med flickvännen och när det droppar till orimligt låga FPS på ps4an så har jag tyvärr tappat hoppet för konsolerna

RDR2 verkar vara ett väldigt trevligt spel, tror storyn kommer vara bra men jag är inte så intresserad utav att ta hand om familjer o allt "trams" runtomkring, men vad vet jag, det kanske är kul

Medlem
Skrivet av koleny:

Min ps4a samlar damm just nu Ska införskaffa god of war någon dag, men RDR2 väntar jag till en pc-release. Spelade overcooked igår med flickvännen och när det droppar till orimligt låga FPS på ps4an så har jag tyvärr tappat hoppet för konsolerna

RDR2 verkar vara ett väldigt trevligt spel, tror storyn kommer vara bra men jag är inte så intresserad utav att ta hand om familjer o allt "trams" runtomkring, men vad vet jag, det kanske är kul

En lösning för dig kanske skulle vara en XIM Apex: https://xim.tech/
Funkar över förväntan med konsol, kör RDR2 med tangetbord och mus


signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Medlem
Skrivet av SgtBlack:

En lösning för dig kanske skulle vara en XIM Apex: https://xim.tech/
Funkar över förväntan med konsol, kör RDR2 med tangetbord och mus

Men mitt största problem är frameraten, har inga problem att lira med kontroll. Brukar köra steamlink på TVen Blir nog tyvärr att vänta, men tror det är värt väntan!

1
Skriv svar