Destiny 2 GRATIS!
Va fan, vad får vi som betalt för skiten då?
Aldrig fattat den här reaktionen. Ni får ingenting. Ni betalade för tiden mellan release och nu.
Blir helt enkelt att inte köpa fler spel från Bungie i framtiden.
Lorem ipsum dolor sit amet
Aldrig fattat den här reaktionen. Ni får ingenting. Ni betalade för tiden mellan release och nu.
Ungefär så. Du har fått flertalet timmar underhållning för pengen så det ska inte vara ett stort problem. Se det hellre som en möjlighet för dig att få in dina vänner att testa spelet som kanske inte varit intresserad från början.
Ska jag skylla mig själv över att jag köpt en produkt? Nice logik! lulz
Ja logiken är helt fungerande utan att lägga någon värdering i ordet skylla. Har du köpt något så får du självklart stå ditt kast på gott och ont. Det fanns inget överenskommelse om att du skulle få någon sorts bonus senare vilket får mig att ifrågasätta din förmåga till logiskt tänkade.
Destiny 2 var lika dåligt som D1 i början, men nu är det riktigt kul. Testa och jaga Luna´s Howl som jag har gjort den senaste veckan.
+1
Snart kommer folk som köpte doom på 90-talet och vill ha kompensation!
Seriöst. Dessa reaktioner på reor och gratisspel är enligt mej sjuka. Det är väl en självklar risk när man köper något att de kan bli rea när som.
"skiten" ? Om det nu är skit enligt dig, så behöver du inte få något alls?
Life's a giant party, and I'm not invited...
Jag som kollade tidigare, men såg inte att det var gratis, tack.
Gissar att de försöker lura oss till att köpa Forsaken delen. Får se om de lyckas med mig....
Tydligen nått unikt emblem.
Du har fått spela det i mer än ett år. Helt utan att möta gratis-scrubs.
Jämför med köp- eller biofilm. Även där betalar du för att få content först, innan det går på gratis-tv.
Förresten kanske du kan övertyga några polare att börja spela. Bara en sådan sak är väl najs?
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

I drank what?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!
Ducati Streetfighter 848