Destiny 2 GRATIS!

Medlem

Tack, det blir ju bra. Ville inte köpa det. Men nu fick jag det ändå. Grymt.

Medlem

Det är ju inte gratis? var ser ni det i klienten?

Inaktiv

@SWEBarb: Jag hade fått en Gift som jag kunde "claima" innan 18e nov stod det i klienten.

Medlem

@SWEBarb: Det syns inte i klienten, den tar dig bara till forsaken. Googla det, så hittar du en länk på IGN som fungerar.


signatur

I drank what?

Medlem

Gratis är bäst

Medlem

Polare i klanen hade 62 kills i ett game idag, vi har bara mött en massa låglevlade spelare så att passa på å ranka crucible nu och skaffa alla de fina vapnen som finns där (Luna's Howl, Not Forgotten och Redrix Broadsword)


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Det är ju inte gratis? var ser ni det i klienten?

Man får/fick spelet som en gift.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Får tacka för tipset! @Devan on-point med speltips som vanligt!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Releasehästryttare

Tack ni som tackar mig för spel tips! "bugar ödmjukast"

Men i detta fallet så hade jag inte gjort det så hade nån annan gjort det 5 minuter senare då säkert de flesta här kollade på Blizzcon när det gick live

Calle nämde det ju tex i Blizzcon tråden.

Medlem
Skrivet av robbis:

Detta var väl gratis till ps4 för ett tag sedan oxå, det är ju ett drag utav activision att få sälja lite season pass, expansioner och få nya spelare. Jag köpte det på release på ps4, nu ska jag testa det på pc och kanske få med nån polare

Det ingick även som Humble Monthly i somras, lagom till Forsaken skulle släppas. Skulle tippa på att spelet inte säljer så bra som de hade hoppats på och vill få folk att testa det och förhoppningsvis tycka om det och köpa DLC. Det är ett helt okej spel, och definitivt värt att spela om det är gratis. Men jag personligen gillade ettan mycket mer. Om de bara kunde porta det till PC.

Gnällkuk
Skrivet av Bojkott:

Det ingick även som Humble Monthly i somras, lagom till Forsaken skulle släppas. Skulle tippa på att spelet inte säljer så bra som de hade hoppats på och vill få folk att testa det och förhoppningsvis tycka om det och köpa DLC. Det är ett helt okej spel, och definitivt värt att spela om det är gratis. Men jag personligen gillade ettan mycket mer. Om de bara kunde porta det till PC.

Tvärtom, sedan Forsaken släpptes har spelarbasen vuxit sig stor igen. Det är som ett helt nytt spel! Jag har haft skitkul med spelet sedan Forsaken släpptes och det finns så otroligt mycket mer att göra nu mot tidigare. Åratal sedan jag la ned så mycket tid på ett spel som med detta DLC. Totalt kanske fyra eller fem dagar jag inte spelat det sedan släpp!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

De släpper det gratis för att folk skall köpa Expansionerna.

Medlem
Skrivet av Haziza:

Va fan, vad får vi som betalt för skiten då?

Sluta vara en noob.

Gnällkuk
Skrivet av Haziza:

Va fan, vad får vi som betalt för skiten då?

Detta får du, kommer troligtvis i samband med armsdealer-dlct i december.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Så här ser de flesta matcher i crucible ut för stunden!

https://www.youtube.com/watch?v=WutoL2W0aic


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

ELF
Medlem

Så där ja. Kört så jag kommit till Farm. Än så länge så är det kul. Inte omöjligt att jag köper expansionen sen. De jävlarna, de vet vad de håller på med..... Lurar in en sådär.....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hoppade över från spelet på PS4 till PC nu när det var gratis, då alla polarna slutat spela det på konsol. Letar efter en klan som passar mig extremt mycket skönare flyt nu i 144fps, jämfört med 30fps på konsol. Blir förmodligen att jag köper forsaken inom kort. Det är på rea nu fram till den 12 november (25%)


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Gnällkuk
Skrivet av ELF:

Så där ja. Kört så jag kommit till Farm. Än så länge så är det kul. Inte omöjligt att jag köper expansionen sen. De jävlarna, de vet vad de håller på med..... Lurar in en sådär.....

Skrivet av marsson90:

Hoppade över från spelet på PS4 till PC nu när det var gratis, då alla polarna slutat spela det på konsol. Letar efter en klan som passar mig extremt mycket skönare flyt nu i 144fps, jämfört med 30fps på konsol. Blir förmodligen att jag köper forsaken inom kort. Det är på rea nu fram till den 12 november (25%)

Destiny har aldrig varit bättre, tom de gamla hardcore-rävarna som nött sedan d1 säger att forsaken är bättre än Taken King.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skrivet av unforg0tten:

Polare i klanen hade 62 kills i ett game idag, vi har bara mött en massa låglevlade spelare så att passa på å ranka crucible nu och skaffa alla de fina vapnen som finns där (Luna's Howl, Not Forgotten och Redrix Broadsword)

Du får det låta så lätt, det är mycket grind bakom allt det där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Gen
Medlem
Skrivet av Haziza:

Va fan, vad får vi som betalt för skiten då?

Håller med dig lite för jag tycker att de som betalt för spelet och köpt DLC borde få 50% rabatt på Forsaken eftersom DLC 1+2 numera ingår i Forsaken så vi blir tvungna att betala för DLC 1+2 två gånger krasst sett.

Medlem

Det ligger och jäser på min ps4. Jag ska bara.. spela klart Red Dead 2, Yakuza Kiwami och Bulletstorm (om det är bra dvs) först.

Medlem

Destiny 2 är bättre and vad jag trodde att det skulle vara, att det sen var gratis for en tid är ett stort plus. Det enda dåliga är att man inte har någon att lira det med.

Gnällkuk
Skrivet av Cypher:

Destiny 2 är bättre and vad jag trodde att det skulle vara, att det sen var gratis for en tid är ett stort plus. Det enda dåliga är att man inte har någon att lira det med.

Hört talas om Discord? :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Cypher:

Destiny 2 är bättre and vad jag trodde att det skulle vara, att det sen var gratis for en tid är ett stort plus. Det enda dåliga är att man inte har någon att lira det med.

Välkommen i klubben. Ensamheten är stark. Synd att man inte kan söka efter grupper som i typ Division.

Medlem
Skrivet av employed:

Välkommen i klubben. Ensamheten är stark. Synd att man inte kan söka efter grupper som i typ Division.

Det kan man göra via bungie.net till exempel


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Gnällkuk
Skrivet av marsson90:

Det kan man göra via bungie.net till exempel

Eller via dedikerad Discord-kanal, finns massor av alterantiv.

https://discord.me/page/d2pclfg


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tycker själv att det är rätt mysigt att strosa omkring i Destiny ensam ibland också. Göra lite quests, hitta lite regional chests och dricka kaffe.

12
Skriv svar