Zimpans streamtråd

Tråddemonen
Testpilot
Zimpans streamtråd

Har precis fått nytt internet och tänkte att jag skulle testa ut det genom att streama, för de som vill får gärna se på. Spelar dock utan mic eftersom att det är mycket oljud i hemmet för tillfället.

Enjoy!

Tråddemonen
Testpilot

Måste variera från Red Dead Redemption 2 och kommer att streama Middle-earth: Shadow of War nu i ett par timmar.

Den som vill titta är välkommen att kika in och skriva en trevlig rad eller två!
Första gången jag startar spelet så var snälla mot nooben.

Tråddemonen
Testpilot

Vad gör man när man är sängliggandes och inte orkar göra något? Jo man bjuder på lite stream med Spyros nya comeback. Den som vill får gärna titta på när jag försöker spela ut det till 100%

Fragtjuv

Nice


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Tråddemonen
Testpilot

Tänkte bjuda på lite stream i helgen (Om jag nu inte råkar vara sjuk, jäkla hosta) saken är den att jag tänkte köra med mic på och snacka lite, vilket jag inte har gjort i de tidigare streams. Men har svårt att välja mellan spelet Boundless och AC Odyssey, så jag låter er bestämma istället. Förvirrande rabbel i ett minecraft liknande spel eller en massa snack om gudar och den grekiska mytologin?

Välkommen in och titta! Streamen kommer sändas på lördag eller söndag. Men kommer posta tid och info när jag har bestämt mig!

Medlem

Boundless är jag inte intresserad av alls. Undviker du spoilers kan jag kolla en stund på AssCreed. Det står överst på min lista så fort jag är klar med RDR2.

Tråddemonen
Testpilot

@Bennii: Okej, det kan bli svårt dock, eftersom att jag kommer att börja spela från första början utav Odyssey.

Tråddemonen
Testpilot

Ursäktar att det inte vart någon stream i helgen, försökte spela introt till AC Odyssey men det innehöll för många spoilers och det fanns en hel del storycontent som önskades bort här i tråden. Men vid 23 tiden så kommer jag streama Red Dead Online! Ska ordna streamem så snabbt jag bara kan när jag är på plats hemma! För de nattugglor som vill se mer Red Dead Online är välkommna att titta samt ställa frågor och skriva vad ni vill se! Det pågår i ett par timmar!

Tråddemonen
Testpilot

Har precis testat ljud och annat, kör igång vid 23:30. Vart lite senare än vad som hade tänkts. I'll see you there!

Tråddemonen
Testpilot

Streamen är igång!

Skrivet av Zimpan:

Måste variera från Red Dead Redemption 2 och kommer att streama Middle-earth: Shadow of War nu i ett par timmar.

Den som vill titta är välkommen att kika in och skriva en trevlig rad eller två!
Första gången jag startar spelet så var snälla mot nooben.

https://www.youtube.com/watch?v=ipiGPTvILzU

Älskade det första spelet, och köpte den maffiga versionen av 2:an för 130 riksdaler. Ska testa så snart jag hinner.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Tråddemonen
Testpilot

@Walter S.A. Iego: Låter som en plan! Det var lite trögt intro till spelet bara innan man kunde skapa arméer och annat. Men det kom igång efter ett tag!

Tråddemonen
Testpilot

Stream med FZ medlemmar på RDO

Tråddemonen
Testpilot

Har nu sovit ut denna morgon och känner för morgonkaffe till Division 2 betan. Kom och kolla alla som vill, vill påpeka att streamen inte kommer att ha någon kommentering då jag ska surpla kaffe.

Tråddemonen
Testpilot

Fortsätter Division 2 betan. Har tänkt att jag skall spela klart betan med inspelning som jag sedan kan använda mig utav för framtida planer. Kika in och hälsa på om det förfaller er!

Tråddemonen
Testpilot

Kör återigen en sista stream med Division 2 för att se hur Darkzone ser ut och hur spelsystemet fungerar inom området.

1
Skriv svar