Xbox Game Pass utökas med 16 nya titlar

Robot
Xbox Game Pass utökas med 16 nya titlar

Snart kan du spela PUBG, Hellblade: Senua's Sacrifice och Mutant Year Zero via tjänsten.

#battlegrounds, #game-pass, #hellblade, #microsoft, #xbox-one


Medlem

Vill bara säga att det är äcklig reklam ni kör idag. Idag ska det vara "Farsdag" något som kanske inte riktigt firas på samma dag som Morsdag, men ni har ni in handeln väl räknat ut att ni inte tjänar lika mycket pengar på Farsdag så ni hittar på något annat.

jbx
Medlem
Skrivet av Halvars90:

Vill bara säga att det är äcklig reklam ni kör idag. Idag ska det vara "Farsdag" något som kanske inte riktigt firas på samma dag som Morsdag, men ni har ni in handeln väl räknat ut att ni inte tjänar lika mycket pengar på Farsdag så ni hittar på något annat.

Vad piper du om? Missade du att det var ett event igår där det utannonserades massa nyheter till Xbox? Får inte FZ skriva om de eller?
Sluta surfa och gå fira farsdag om det är viktigt för dig!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Måste ju nu påpeka att bara sedan Horizon 4 släpptes har de lagt till ett antal spel till gamepass som inte är med på denna nya listan.
Sinner
Hello Neighbor
Observer
Outlast
Dead Island: riptide
Rise &Shine
Sheltered
Olliolli 2
Sniper Elite 4
Grip

Ville bara skriva detta så att folk fattar att de slänger in spel hela tiden, och jag tror att de är uppe i ca 200 spel nu i katalogen.

Medlem
Skrivet av jbx:

Vad piper du om? Missade du att det var ett event igår där det utannonserades massa nyheter till Xbox? Får inte FZ skriva om de eller?
Sluta surfa och gå fira farsdag om det är viktigt för dig!

Är det Singles day reklamen han pratar om (Inet)? https://sv.wikipedia.org/wiki/Singlarnas_dag

Medlem
Skrivet av jbx:

Vad piper du om? Missade du att det var ett event igår där det utannonserades massa nyheter till Xbox? Får inte FZ skriva om de eller?
Sluta surfa och gå fira farsdag om det är viktigt för dig!

Jag bara skrev det i random nyhet, jag är inte intresserad av Xbox överhuvudtaget.

Skrivet av Maysay:

Är det Singles day reklamen han pratar om (Inet)? https://sv.wikipedia.org/wiki/Singlarnas_dag

Funkar ju att citera mig också, och ja.

KoP
Medlem
Skrivet av Halvars90:

Vill bara säga att det är äcklig reklam ni kör idag. Idag ska det vara "Farsdag" något som kanske inte riktigt firas på samma dag som Morsdag, men ni har ni in handeln väl räknat ut att ni inte tjänar lika mycket pengar på Farsdag så ni hittar på något annat.

Kränkt. :'D

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Vill bara säga att det är äcklig reklam ni kör idag. Idag ska det vara "Farsdag" något som kanske inte riktigt firas på samma dag som Morsdag, men ni har ni in handeln väl räknat ut att ni inte tjänar lika mycket pengar på Farsdag så ni hittar på något annat.

Att diskutera om gamepass är bra passar väl alldelens utmärkt på en spelsajt? Iofs förstår jag inte andra halvan av ditt inlägg så kan ju ha missat nåt...

Jag tycker gamepass är riktigt bra. Köpte det för SoT men de har ett par bra disneyspel till barnet å. Plus en del annat spännande.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Jag bara skrev det i random nyhet, jag är inte intresserad av Xbox överhuvudtaget.

Funkar ju att citera mig också, och ja.

Men herregud orka...

Medlem
Skrivet av KoP:

Kränkt. :'D

Super

Skrivet av Pa-pa-pastorn:

Att diskutera om gamepass är bra passar väl alldelens utmärkt på en spelsajt? Iofs förstår jag inte andra halvan av ditt inlägg så kan ju ha missat nåt...

Jag tycker gamepass är riktigt bra. Köpte det för SoT men de har ett par bra disneyspel till barnet å. Plus en del annat spännande.

Du hänger inte med alls....

Skrivet av Maysay:

Men herregud orka...

"Buuuuu någon skrev något jag inte håller med om".

Ja jag orkar skriva saker

Ambassadör
Xbox

@Phyrino: Jag skrev om det i forumet för ett tag sen!

Ja, det är en grym tjänst! Allt fler nya, mindre spel från 3rd party utvecklare släpps direkt vid release på Game Pass, MS egna 1st Party släpps direkt och volymen ökar generellt. Sjukt bra deal.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

@Phyrino: Jag skrev om det i forumet för ett tag sen!

Ja, det är en grym tjänst! Allt fler nya, mindre spel från 3rd party utvecklare släpps direkt vid release på Game Pass, MS egna 1st Party släpps direkt och volymen ökar generellt. Sjukt bra deal.

Jag testar för tillfället EA:s egna tjänst. Får se vad den har att erbjuda annars kanske man kan gå över till Microsoft.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Jag testar för tillfället EA:s egna tjänst. Får se vad den har att erbjuda annars kanske man kan gå över till Microsoft.

EA access har typ 40 spel.
Och de är inga skitspel. Eller, några är skit.
Men 2 dragon age, 4 mass effekt, Fifa 15-18, NHL 15-18, titanfall (1&2?) ett gäng battlefield och ett battlefront samt båda mirrors edge är de jag kommer på på rak arm.
Tror att det kostade strax under 50:- i månaden.

Fast för mig så är Gamepass mer värt fast det är dubbla priset.
Två väldigt bra tjänster i alla fall.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

EA access har typ 40 spel.
Och de är inga skitspel. Eller, några är skit.
Men 2 dragon age, 4 mass effekt, Fifa 15-18, NHL 15-18, titanfall (1&2?) ett gäng battlefield och ett battlefront samt båda mirrors edge är de jag kommer på på rak arm.
Tror att det kostade strax under 50:- i månaden.

Fast för mig så är Gamepass mer värt fast det är dubbla priset.
Två väldigt bra tjänster i alla fall.

Jo, men alla FIFA m.m. är lite sådär eftersom man förmodligen vill spela det senaste. Tycker att de fyller ut lite med äldre spel (serier). Titanfall 1 & 2 har jag köpt & även BF-serien förutom 5:an som jag spelar nu. Men får lite känslan att just serier av spel är byggda för denna typ av tjänster (blir som uppdateringar och folk avslutar dem GamerPass efter en månad). Man tänker inte på att det kanske hade varit billigare att köpa. Multiplayer fungerar bra. Skulle inte förvåna mig om de börjar köra Forza endast med med GamerPass.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Jag bara skrev det i random nyhet, jag är inte intresserad av Xbox överhuvudtaget.

Så därför får dom inte rapportera om xbox nyheterna som blev kända igår kväll? För att du inte är intresserad och därför anklagar dom för att göra reklam?

NuZ
Testpilot

Game pass är lätt den bästa tjänsten gällande detta. Hellblade är fantastiskt btw. Mitt xbox tar mer och mer tid från mitt ps4,switch (grabben spelar där mest) och även PC’n.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Maysay:

Jo, men alla FIFA m.m. är lite sådär eftersom man förmodligen vill spela det senaste. Tycker att de fyller ut lite med äldre spel (serier). Titanfall 1 & 2 har jag köpt & även BF-serien förutom 5:an som jag spelar nu. Men får lite känslan att just serier av spel är byggda för denna typ av tjänster (blir som uppdateringar och folk avslutar dem GamerPass efter en månad). Man tänker inte på att det kanske hade varit billigare att köpa. Multiplayer fungerar bra. Skulle inte förvåna mig om de börjar köra Forza endast med med GamerPass.

Hur skulle det bli billigare att köpa spelen än att prenumerera?

1
Skriv svar