Din favorit fallout DLC.

Medlem
Din favorit fallout DLC.

Då Fallout 76 är ute tänkte jag vilken är din favorit DLC i Fallout serien. För mig är det far harbor. Jag säger som så NV vegas må ha bästa main storyn ja men när det kommer till stabilitet,kul,mer mod stabilitet och hur power armors funkar så är fan 4an min bäst mensom sagt storyn i 4an är väldigt meh plus det suger hur borther hood som är rätt så cool är ja evil. Men Far harbor när man tar båten kommer dit för min del mitt i natten ska försvara sig mot nya monster som man ej vet hur dom såg ut kändes nästan som taget ur en 50-tals film som typ filmen Them! från 54 fick lite som en sån känsla. Och att man får veta Mer om Nick som jag verkligen gillar.

Sedan en mina fråga till er som inte är så anti allt någon mer än jag som köpt något från creation club ? Köpte Setninel Ai powerarmor compaion som jag tyckte var rätt nice och ja ja finns modar jag vet men detta är en sak jag kan ha skulle jag någon dag få för mig spela utan mods. Jag är rätt sugen på den där CC-00 power armorn också som ger vad jag sätt ganska intressant quest om Captain Cosmos.

Medlem
Medlem

Har aldrig köpt något genom Creation Club, alla mods som jag använder till Fallout 4 kommer från Nexusmods Tror jag har runt 70+ moddar jag använder just nu som jag inte klarar mig utan

Vad gäller DLC så har jag endast testat Far Harbor och Automatron än så länge.
Nuka World vet jag inte om jag kommer testa, isf måste jag skapa en ny "evil" karaktär för att spela specifikt den delen känns det som
Men av det jag spelat så är helt klart Far harbor favoriten

Inaktiv

@blackidus: Jag vill minnas att du kan spela Nuka World som relativt god men tror att det ändå är ganska smutsiga saker man måste göra. Dock finns det mycket annat kul att göra där förutom själva huvudquestet.

1
Skriv svar