Vilken/vilka är de bästa speltrailers?

Tråddemonen
Testpilot
Vilken/vilka är de bästa speltrailers?

Som rubriken lyder, vilken eller vilka är dina favorit speltrailers? Många trailers har nog fått oss alla att få fjärilar i magen eller givit oss gåshud när vi ser våra efterlängtade spel presenteras i klipp. Några av mina är.

Doom eternal

Vem blir inte taggad att see DOOM guy komma tillbaka i en titel som är översvämmad med djävular och demoner?

Rekommenderas att ses med bra hörlurar.

Mass Effect 2

Ett av de mest älskvärda spelen i ME serien introducerades grymt med en motiverad @Carl Johansson-Sundelius: på skärmen inför ett nytt äventyr med aliens och skjutglada rymdmilitärer.

Halo 3

Master Chief återvände med en ganska så hastig cinematiskt klipp när han spurtar in i en eldstrid, redo att rädda rymden från nya faror

Ger creds till @Gustav Höglund för att ha kommit på idéen innan jag skrev denna tråd. Det får bli en fortsättning på hans concept.

Medlem

Hade vi inte en sådan här tråd ganska nyligen?

Nåja jag antar att det tål att upprepas.

Favorittrailer:

Lång trailer, som tar ett tag innan den sparkar igång på allvar, men wait for it.

Hedersomnämnande:


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Jag nominerar!

Gears Of War

Halo - ODST

Tråddemonen
Testpilot

@Akronym: Jaha det måste jag ha missat!

Redaktör
Ponny

Dead Island-trailern. Lite synd att spelet inte har något med trailern att göra, men ändå!


signatur

En Bamseponny av folket

Tråddemonen
Testpilot

@Fredrik Eriksson: Fast det var ju en riktigt genomtänkt cgi trailer, de lyckas ju få en känslomässigt engagerad på så kort tid.

Medlem

Kör på samma trailer som i förra tråden: Duke Nukem Forever https://www.youtube.com/watch?v=TDlB2P1leRM

Denna och Dead Island är mina favoriter.

Tråddemonen
Testpilot

@Akronym: Dishonored trailern måste jag ha missat, den var jäkla bra faktiskt!

Tråddemonen
Testpilot

@Fr0gg0.: Fartfylld var den! Mycket underhållande content på så lite tid

Medlem

Som nämnts, finns en tråd liknande denna.
https://www.fz.se/forum/trad/431905-speltrailers-som-fortfara...

Nämner en av mina favoriter igen:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Dead Island-trailern. Lite synd att spelet inte har något med trailern att göra, men ändå!

https://www.youtube.com/watch?v=lZqrG1bdGtg

Hade tänkt att posta den samma så får väl göra en ungdomlig ”+1”.

Har dock aldrig varit med om maken till ett värdelöst spel


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Finns för många bra för att nominera "den bästa"! Men detta är nog den bästa jag sett på många år.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Tråddemonen
Testpilot

@Soulless: Helt klart! Minns sista dagarna man räknade ner till release utav The Witcher 3. Tror jag kollade in denna trailer varje dag sista veckan innan release

1
Skriv svar