Nästa Path of Exile-uppdatering inspireras av nemesissystemet i Shadow of Mordor

Robot
Nästa Path of Exile-uppdatering inspireras av nemesissystemet i Shadow of Mordor

Att inte fler anammat detta är en gåta.

#gratisspel, #path-of-exile, #nyhetstips


Medlem
Medlem

Löjligt, PoE är en ända stor röra. Lost Ark ser ju där emot ut som en riktigt konkurrent till Diablo 4 när de väl kommer.


signatur

AYY LMAO

Medlem
Skrivet av Haziza:

Löjligt, PoE är en ända stor röra. Lost Ark ser ju där emot ut som en riktigt konkurrent till Diablo 4 när de väl kommer.

De får kanske peka om adressen dit. Lost Ark ser lovande ut.

Medlem

fett taggad, ser ut att bli en av dom bättre ligorna hittills

Medlem

@Haziza: Kan förstå att folk inte gillar PoE men då gillar man inte heller ARPGS. PoE är en sann uppföljare till Diablo 2. Diablo 3 är ett skämt inom ARPG genren och Diablo 4 är inte ens ett spel så det konkurrerar inte med någonting. Lost Ark ser ut som ett asiatiskt mobilspel men har inte spelat det så det kanske är bra och jag hoppas det är bra för PoE behöver lite konkurrens.

Medlem
Skrivet av Buckmagoo:

@Haziza: Kan förstå att folk inte gillar PoE men då gillar man inte heller ARPGS.

Vad är svenska ordet för gatekeeping?

Medlem

Lite lustigt att ligan handlar till stor del att jaga rätt på, samt döda "The Immortal Syndicates".

Fun fact: Expansionen/ligan var nära att bli döpt just Immortal.
Chris Wilson, Grundare av GGG skrev följande på reddit "... With nineteen voiced characters, we have been recording voice acting for many weeks. The Betrayal and Immortal Syndicate names have been locked in for more than a month. Interestingly, Path of Exile: Immortal was considered as an expansion name in October. Lucky we picked Betrayal..."

Inget tipstack för inlägg i nyhetstråden? (jag förlåter er.... FÖR DEN HÄR GÅNGEN!)

Medlem

@Sillgam: Det är mer en subjektiv åsikt är än "gatekeeping". Jag säger bara att om man gillar APRGs så är PoE bästa valet (subjektivt) och att Diablo 4 inte är ett spel (objektivt) samt att Lost Ark inte ser bra ut från det jag sett (subjektivt) men har inte spelat det så jag vet inte hur bra innehållet är.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Vad är svenska ordet för gatekeeping?

Jag gillar inte ens genre men håller med honom. Tycket det verkar vara motsvarigheten till vad Super Mario World är för platformers. Gillar man inte Super Mario World så gillar man inte platformers helt enkelt.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Jag gillar inte ens genre men håller med honom. Tycket det verkar vara motsvarigheten till vad Super Mario World är för platformers. Gillar man inte Super Mario World så gillar man inte platformers helt enkelt.

Usch för detta sunkna resonemanget. "Gillar man inte Gudfadern gillar man inte gangsterfilm"

Hur långt ska du gå med tramsargumentet?
"Gillar man inte GTA gillar man inte sandlådespel"
"Gillar man inte Doom gillar man inte FPS"
"Gillar man inte WoW gillar man inte MMO"
"Gillar man inte Zelda gillar man inte RPG"

Fortsätt gärna listan.

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Vad är svenska ordet för gatekeeping?

Grindunderhållning.

😅😫 huehue

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Usch för detta sunkna resonemanget. "Gillar man inte Gudfadern gillar man inte gangsterfilm"

Hur långt ska du gå med tramsargumentet?
"Gillar man inte GTA gillar man inte sandlådespel"
"Gillar man inte Doom gillar man inte FPS"
"Gillar man inte WoW gillar man inte MMO"
"Gillar man inte Zelda gillar man inte RPG"

Fortsätt gärna listan.

Wohoo! En list-tråd!

"Gillar man inte McDonalds gillar man inte hamburgare"
"Gillar man inte Silmarillion gillar man inte böcker"
"Gillar man inte att åka snowboard gillar man inte vintern"
"Gillar man inte mångkultur gillar man inte Sverige"
"Gillar man inte katter gillar man inte djur"
"Gillar man inte godis gillar man inte att borsta tänderna"

1
Skriv svar