Nu kan du äntligen spela vad du vill i Battlefield V

Robot
Nu kan du äntligen spela vad du vill i Battlefield V

Och det du vill spela är Grand Operations, eller Frontlines.

#battlefield-v


Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Jag har som roligast på servrar med 32 spelare som kör Frontlines, Domination och Breakthrough.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Jag har som roligast på servrar med 32 spelare som kör Frontlines, Domination och Breakthrough.

Håller med! Men har inte testat Breakthrough, något rekomendera ?

Gnällkuk
Skrivet av Gustav Höglund:

Jag har som roligast på servrar med 32 spelare som kör Frontlines, Domination och Breakthrough.

32 är alltid bättre än 64 om du frågar mig, 64 tenderar alltid att bli clusterfucks och okoordinerade röror till spelsessioner. Det gör också klart mindre om du flöjtar iväg med egen agenda och struntar i squaden, vilket givetvis innebär att 3/4 oftast gör myteri eller skiter i att dela ut orders.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av trickeh2k:

32 är alltid bättre än 64 om du frågar mig, 64 tenderar alltid att bli clusterfucks och okoordinerade röror till spelsessioner. Det gör också klart mindre om du flöjtar iväg med egen agenda och struntar i squaden, vilket givetvis innebär att 3/4 oftast gör myteri eller skiter i att dela ut orders.

Tricket är att be om order från gruppledaren direkt matchen startar. Händer inget inom 60 sekunder blir du befordrad och kan börja skrika ut order själv.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av naess91:

Håller med! Men har inte testat Breakthrough, något rekomendera ?

Det är lite Rush över det läget, 64 spelare dock. Frontlines är nog favoriten, men läget passar inte alla kartor lika bra. Fjell och Aerodome har jag roligare på när det spelas Domination, medan Narvik, Twisted Steel och Arras är bra för Frontlines. Hamada och Rotterdam bjuder på rätt härliga TDM-matcher!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Gnällkuk
Skrivet av Gustav Höglund:

Tricket är att be om order från gruppledaren direkt matchen startar. Händer inget inom 60 sekunder blir du befordrad och kan börja skrika ut order själv.

Använde det jämt i BF1 sedan funktionen kom, hjälpte inte mot desertörerna :<


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Hardcoremode :(((((((

Medlem

Dags för Origin Premier då, brukar oftast räcka med en månad eller så innan alla återgår till sina vanliga spel igen.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Dags å kolla om någon fortfarande spelar BF1


signatur

I drank what?

Medlem

Oh, nice! Det blir bara bättre och bättre. Och mer godis finns i horisonten! Jag och mina vänner har riktigt kul redan nu, men gillar att det kommer mer saker framöver.

Medlem

Vad menar ni? Har använt server browsern där alla gamemodes funnits att välja....tryck på "advanced search" så får du fram gammal hederlig browser


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Gandy:

Vad menar ni? Har använt server browsern där alla gamemodes funnits att välja....tryck på "advanced search" så får du fram gammal hederlig browser

Jamen då är det bara den rundan som har det gamemodet. Nästa karta som servern kör har ett annat gamemode. Nu finns det servrar som kör bara tex domination

1
Skriv svar