Resident Evil 3-remake nästa? Capcom tycks zombiesugna på mer

Robot
Resident Evil 3-remake nästa? Capcom tycks zombiesugna på mer

Kan dock bara tänka på Resident Evil 2 just nu.

#capcom, #resident-evil, #resident-evil-3-nemesis


Medlem

Älskar Resident Evil 3: Nemesis!

En remake skulle absolut inte sitta helt fel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Vill ha RE3 NEMESIS!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ja TACK!!! Har ju inte lirat de gamla Resident Evil titlarna före RE4 då jag aldrig hade the original PlayStation. Och ja, för sjutton fortsätt ändra kameran till över axeln istället för den fasta varianten som hör hemma på 90 talet. O fullständiga Remakes, inga halvslappa remasters. Tack.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kommer inte spela RE3 pga av nemesis. Han ger mig kalla kårar.

Medlem

Ja tack, sen får de gärna göra Code Veronica!


signatur

Nämen!

Medlem

Hoppas denna gången det är en remastered och inte remake. :/

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ja TACK!!! Har ju inte lirat de gamla Resident Evil titlarna före RE4 då jag aldrig hade the original PlayStation. Och ja, för sjutton fortsätt ändra kameran till över axeln istället för den fasta varianten som hör hemma på 90 talet. O fullständiga Remakes, inga halvslappa remasters. Tack.

Är ju de fasta kamerorna som gjorde spelen läskigare

Redaktör
Ponny
Skrivet av jehuty:

Kommer inte spela RE3 pga av nemesis. Han ger mig kalla kårar.

Men man kanske kan modda in en teletubby istället i en eventuell remake? (Okej, nu blev det ännu läskigare.)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag tackar och tar emot


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Sluta trolla

@Dahlis87:

Om du är seriös så är du väldigt ensam om att gilla ett spel från 90-talet framför ett splice nytt spel 2019. Det ska vara Remake om spelen är över 10år gamla och remaster om det är spel från förra generationen då ps 3ans kvalité duger än idag men det gör tyvärr inte 80-90talet spel då jag var med från början. Det var bra på sin tid men idag rent skit som man stänger av efter 10min

Medlem
Skrivet av submariner:

@Dahlis87:

Om du är seriös så är du väldigt ensam om att gilla ett spel från 90-talet framför ett splice nytt spel 2019. Det ska vara Remake om spelen är över 10år gamla och remaster om det är spel från förra generationen då ps 3ans kvalité duger än idag men det gör tyvärr inte 80-90talet spel då jag var med från början. Det var bra på sin tid men idag rent skit som man stänger av efter 10min

Jag trollar inte, jag hade hoppats på en remastered av Resident Evil 2 faktiskt. Blev lite besviken när jag fick veta det var en remake.
Kolla på Resident Evil och Resident Evil Zero, de fick bra omdöme som remastered. Ser inga problem med dem.

1
Skriv svar