Vad önskar du dig INTE i julklapp?

Inaktiv
Vad önskar du dig INTE i julklapp?

Tänkte när jag såg tråden om vilket spel som inte finns man önskar sig i julklapp att göra en tråd där jag vänder på steken. Det behöver inte handla enbart om spel och du får gärna berätta om något åt Sankte Nikolaus förväxlat din önskelista med en styggelses

Gnällkuk

Diablo Immortal


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Diablo Immortal

Eller Fallout 76


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Inaktiv

Årets fulklapp 2018: Fallout 76. Tänk att få det till Xbox Ome (alltså inte X)

Medlem

Äcklig mat
Mellandagsjobb i 50 timmar (ofrånkomligt)
Alkoholfri öl till nyår
Osv.

Kan instämma på tidigare om Diablo Immortal.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Välgörenhetsdonation
Triss-lott
Bok som jag aldrig kommer att läsa
Färgglada strumpor

Det värsta är att jag antagligen kommer få minst en av dessa i år, precis som varje år.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Årets fulklapp 2018: Fallout 76. Tänk att få det till Xbox Ome (alltså inte X)

Alltså, det är ju grabbens önskelista.
Borde ha köpt det på BF trots allt, men han får ändå inte speltid förrän i mitten på januari så det kanske sjunker i pris ytterligare....

Medlem

Att min vattenskadade lägenhet inte hinner bli klar. Har hittills varit "hemlös" med fru och två barn i över två veckor nu och beräknar få flytta hem den 21 december, och sitter dessutom här med ett brutet ben sen i förgår som bidrar extra till min hemlängtan

Inaktiv
Skrivet av pacc:

Alltså, det är ju grabbens önskelista.
Borde ha köpt det på BF trots allt, men han får ändå inte speltid förrän i mitten på januari så det kanske sjunker i pris ytterligare....

Jag kan bara tala för mig själv och lite skämtsamt om stormen kring fo76 men det finns ju en del som tycker det är roligt och funkar bra och det unnar jag dom verkligen. Men fo76 är inte just nu vad jag önskade mig att det skulle vara

Ambassadör
Xbox

Blir sällan besviken över julklappar, men helt ärligt skulle jag få Fallout 76 så skulle jag bli lite ledsen i ögat.


signatur

Jump in.

Inaktiv

@Nocternity: Fan det låter riktigt jobbigt. Vi fick vatenskada i kökettt men kunde fortfarande bo där medans dom satte upp ett sorts tält och körde nån torkmaskin i en vecka lr två. Men det var inte så farligt för då fick vi äta ute och lämna kvitto till hyresvärden så drog dom det från hyran

Medlem

en svart mamba

Medlem

Extraval


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@Nocternity: Fan det låter riktigt jobbigt. Vi fick vatenskada i kökettt men kunde fortfarande bo där medans dom satte upp ett sorts tält och körde nån torkmaskin i en vecka lr två. Men det var inte så farligt för då fick vi äta ute och lämna kvitto till hyresvärden så drog dom det från hyran

Yeah vi hade extrem otur med ett stopp i stammen som resulterade i att ett halvt badkar med vatten rann ut och förstörde mer än halva lägenheten. Så vi tvingas flänga mellan frugans bror och mamma nu på veckorna. Så gick en snnan och bröt benet mitt upp i allt med. Så jävla bra timing! 😅

Medlem

Jag kommer kanske behöva dra till sjukhuset för att fixa en sak. Det vore rätt segt om det drog över julen. Jag borde ha försökt tajma besöket bättre så att det inte skedde i december, men ibland är förseende inte min starka sida.

Medlem
Medlem
Medlem

Onkel Kånkels fantastiska äfventyr

så jobbigt med dubletter.

Medlem

Julklappar


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Inaktiv
Skrivet av necrodude:

En buttplug

Observera att tråden är vad du INTE vill ha i julklapp

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Observera att tråden är vad du INTE vill ha i julklapp

O snap! Jag måste läst fel he he he

Medlem

Jag ska rotfylla en tand på måndag. Det blir min mest oönskade julklapp.

Medlem

Obekräftad semester under mellandagarna.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av pacc:

Alltså, det är ju grabbens önskelista.
Borde ha köpt det på BF trots allt, men han får ändå inte speltid förrän i mitten på januari så det kanske sjunker i pris ytterligare....

Tror att det är free to play då

Ambassadör
League of Legends
Skrivet av ovanligamaria:

Välgörenhetsdonation

Tur för dig att jag inte ger dig julklapp Donationer är enda julklapp jag köper, förutom till syrrans barn som uppskattar lite hårdare saker.

Själv vill jag inte ha en eltandborste. Fått det två år i rad av mina föräldrar och jag använder inte eltandborste. Jag har sagt att jag inte vill ha julklapp de senaste åren men de envisas att de vill ge mig något. Så antingen är det för att dom är glömska eller så är det ett prank för att jag förstör deras jultraditioner.

Inaktiv

1. Att hunden har skitit på vardagsrumsmattan och spytt i hallen.
2. Stopp i samtliga vattenlås.
3. Punktering på bilarna.

I-landsproblem absolut. Men fan va bitter jag hade blivit..

Medlem

V-Bucks


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

KoP
Medlem

Ärvda fillingar.

Avstängd
1
Skriv svar