Bildbonanza från Dreamhack Winter 2018!

Robot
Bildbonanza från Dreamhack Winter 2018!

Håll i hängslena, nu blir det pixelfest!

#dreamhack-winter-2018


Medlem

Har miltären gett upp och blivit ersatt av polisens monter? Vilket spelrelaterat hade dem att visa upp?

Skägg.
10 Chambers

@Maysay: Ja, har inte sett militären. Polisen snackar hacking (med någon simulering) och lite IT-forensiks. Intressant faktiskt!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@Maysay: Ja, har inte sett militären. Polisen snackar hacking (med någon simulering) och lite IT-forensiks. Intressant faktiskt!

Ok, de brukar ju hänga på dessa evenemang annars (Gamex m.m.) Bra att de har något att visa upp för ungdomen. Även om det verkar lite krystat. (tror inte information om hacking är huvudsyftet). Hoppas ni själva har det trevligt. Har aldrig varit på dreamhack. Men såg detta tidigare på nätet:

ser underhållande ut.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Har miltären gett upp och blivit ersatt av polisens monter? Vilket spelrelaterat hade dem att visa upp?

Jag tror FM inte satsar på den målgruppen längre. Annat var det på min tid... Då visade vi upp StriSimPC (VBS3) och Steel Beasts Pro.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av MadMartigaN:

Jag tror FM inte satsar på den målgruppen längre. Annat var det på min tid... Då visade vi upp StriSimPC (VBS3) och Steel Beasts Pro.

Nu har ju värnplikten åter igen blivit aktuell. Kanske inte behöver ragga lika mycket folk då. Annars tycker jag att t.ex Lärar & vårdutbildningar m.m. skulle slå på stort gällande detta.

Ambassadör
Xbox

Kul att se lite bilder! FZ har snyggaste montern på stället?


signatur

Jump in.

Skrivet av Maysay:

Nu har ju värnplikten åter igen blivit aktuell. Kanske inte behöver ragga lika mycket folk då. Annars tycker jag att t.ex Lärar & vårdutbildningar m.m. skulle slå på stort gällande detta.

I alla fall inte i ålderskullen 18-20 år. De som fortfarande söker frivilligt är lite äldre, och troligtvis redan insatta i försvarsmakten.

Men gick runt och kollade nu på Lördagen, gick in till FZ-båset men det var lite väl mycket folk då så ni var ganska upptagna redan. xD

Avstängd

Åh nu längtar man ju tillbaka dit. Härliga bilder! Kanske får göra ett besök där till sommaren eller något.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

"Bered dig på statisk multimedia utan ljud."

Härligt, alldeles för mycket rörlig bild med ljud nuförtiden.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Medlem

På tok för få besökare med Geeks-tröjor! Skärpning!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar