Här är alla titlar som utannonserades under nattens fullmatade spelgala

Robot
Här är alla titlar som utannonserades under nattens fullmatade spelgala

Game Awards levererade många spännande nyheter, stort som smått.

#game-awards, #utannonseringar


Medlem

Ok: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_Awards#2018
Förstår inte varför man ska ha The Game Awards om ingen är intresserad av vem som vinner? Då kan man väl lika gärna lägga ner det?

Medlem

The Outer Worlds var väl det enda som var det minsta intressant.

Frilansare
Skrivet av Maysay:

Ok: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_Awards#2018
Förstår inte varför man ska ha The Game Awards om ingen är intresserad av vem som vinner? Då kan man väl lika gärna lägga ner det?

Branschen är säkert intresserad, men spelarna vill ju mest se nytt stuff

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Branschen är säkert intresserad, men spelarna vill ju mest se nytt stuff

Kanske är så. Men skulle gärna vilja ha något där de som tittar är intresserade av vem som vinner (likt Oscarsgalan). Man måste ju ha tittare.

Det som var mest spännande av alla trailers tycker jag var:

The Outer Worlds
Sayonara Wild Hearts

Geeks Gaming
Skrivet av Maysay:

Ok: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_Awards#2018
Förstår inte varför man ska ha The Game Awards om ingen är intresserad av vem som vinner? Då kan man väl lika gärna lägga ner det?

Är bara glad att CoD eller Destiny inte van en enda.

Inaktiv

Crash Team Racing Nitro-Fueled, Dragon Age: Dread Wolf Rises (även om det väl då blir ett Playstation 5-spel), Far Cry: New Dawn, The Outer Worlds och The Pathless lockar alla.

Jäkligt märkligt med Marvel: Ultimate Alliance 3. Kul med en trea, men att det skulle bli ett Team Ninja-utvecklat och Switch exklusiv titel känns lite ding ding värld, men kan säkert bli skoj.

Och Team Ninja lär väl göra all fighting lite roligare. Frågan är hur de lyckas med storyn som varit en viktig del av Ultimate Alliance.

Medlem

Inte mycket intressant här inte.

Medlem

@Zidious G: Håller med. Inget att höja på ögonbrynen för.


signatur

I drank what?

Medlem

Står att Hades är ute men finns ej på Steam?

Medlem

@Davisx3m: Det går att köpa på supergiants hemsida. Det är dock bara early access än så länge.

Medlem

Vilket nytt spel fångade ditt hjärta på årets Game awards? Dragon age 4 kanske men med tanke på hur spel är idag så lär väl allt som kommer vara halvt färdigt skit dom rushar ut nu när dom kommer ha alla muppar hypa över skiten som vanligt. Jag tänker om man sluter visa sådan jävla hype att dom kanske tänker jaha ingen hype för spelet men då kan vi ta go tid på göra klart skiten. Men det kommer aldrig hända folk blir som galna Justin biber fans när något nytt spel annonseras ut. Plus idag har det pengar över kvalitet som gäller.

Medlem

Kändes som att de flesta spel "redan fanns". Dvs att liknande spel redan finns, så var inget som man ba wow däremot tycker jag det är kul med Crash remake och Dragon Age 4 för fansen

Medlem

Jag undrar hur statistiken för The Last Campfire kommer se ut för Hello Games hahahaha.

Vid närmare eftertanke, människor är dumma och glömmer lätt, skulle säkert bli lite rädd om jag såg dom siffrorna...

Medlem

En lite oväntad sak som smög med var att Journey verkar vara på väg till PC då det var med i en reklamfilm för Epics nya butik.

Ambassadör
Xbox

The Outer Worlds var den stora behållningen helt klart.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av SypherZ:

Jag undrar hur statistiken för The Last Campfire kommer se ut för Hello Games hahahaha.

Vid närmare eftertanke, människor är dumma och glömmer lätt, skulle säkert bli lite rädd om jag såg dom siffrorna...

Håller med om att releasen av No Man's Sky var ett skämt. Men Hello Games har spenderat dom senaste två åren med att förbättra spelet och lägga till ganska mycket nytt. Senast för några veckor sen kom Visions.
Jag kan inte känna annat än att dom verkligen har försökt att gottgöra sitt misstag.
Så om du vill fortsätta att vara bitter på Hello Games så va det men låt mig vara exalterad över att dom släpper nytt utan att kalla mig dum


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

@Oakenborn: Absolut inte meningen att vara bitter eller arg, har själv sett deras progression inom No Mans Sky och de har över min förväntan faktiskt fixat till spelet! Har även hört mycket gott om det

Mitt inlägg handlade mer om förbokningar samt hur Hello Games release ej mötte förväntningarna på spelet pga hype
Hoppas de ej gör samma misstag igen och försöker hypea upp detta spel, det kan nog faktiskt bakslå ganska hårt.
Early Access eller Pre Order kanske inte klingar så bra ihop med företaget Hello Games längre

Men men, all cred till Hello Games som fortsatte arbeta på No Mans Sky. Inte ofta man ser spel studios göra som de gjorde!

Medlem

Jag har länge velat ha ett bra piratspel och blev otroligt besviken på det bristande innehållet hos Sea of Thieves. Skull & Bones blev senarelagt och nu lägger jag mina förhoppningar till Atlas, håller både tummar och tår.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Medlem
Skrivet av SypherZ:

@Oakenborn: Absolut inte meningen att vara bitter eller arg, har själv sett deras progression inom No Mans Sky och de har över min förväntan faktiskt fixat till spelet! Har även hört mycket gott om det

Mitt inlägg handlade mer om förbokningar samt hur Hello Games release ej mötte förväntningarna på spelet pga hype
Hoppas de ej gör samma misstag igen och försöker hypea upp detta spel, det kan nog faktiskt bakslå ganska hårt.
Early Access eller Pre Order kanske inte klingar så bra ihop med företaget Hello Games längre

Men men, all cred till Hello Games som fortsatte arbeta på No Mans Sky. Inte ofta man ser spel studios göra som de gjorde!

Tog egentligen inte din kommentar så allvarligt som det kanske lät
Tycker bara att Hello Games förtjänar lite goodwill efter att dom i mitt tycke fixat ett ganska tomt spel till ett spel med ganska mycket att göra.
Har inte testat Visions än men Next kändes som ett steg i rätt riktning.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

"A Hello games short" - låter som dom är rätt noga den här gången med att tona ner vad spelet innehåller.

För övrigt gillade jag spelet redan i originalutförandet och kände mig inte lurad det minsta eftersom jag gjort min research och inte läst in drömmar i uttalandena. För egen del är tyvärr det de lagt till sådant som tar en ifrån utforskandet och helt förändrar spelet. Fantastiskt innehåll, men ändrar spelets karaktär till något jag inte är lika intresserad av. Som sagt, respekt för att de inte släppt spelet trots att de inte direkt drar in några slantar på fortsatt utveckling. Inga loot-lådor, inga in-game köp, inga vanity grejer. Svårt att klaga på dem på ett seriöst sätt idag.

Och Obsidian.. DAAANG! Dansar på Fallout-graven så det stänker hjärnsubstans åt alla håll. Kan bli intressant.

Medlem

Det var då hemskt vad hon liknade Jennifer Lawrence i nyhetsbilden :O!

Medlem
Medlem

The outer worlds fick en röst... men nu är känslan att hela den här branschen står och stampar.

Det finns nästan inget som lockar längre. Delvis beror det på mig själv, så klart. Men har vi inte sett samma upplägg alldeles för länge nu? Indiespel med charmig grafik men simpla koncept? Mastodontspel med uttjatade teman och "cool" musik i trailern som ändå inte kommer funka ordentligt vid release? Snabba shooters som ändå blir uppkäkade av COD?

Var är gamechangern? När får vi uppleva Super Mario World, Final fantasy 7, Halo, Metal gear solid, Half Life 2 eller Mass Effect igen? Det finns fler exempel på milstolpar om man funderar mer än vad jag gör nu. Och då menar jag smällen när den typen av spel kommer och vänder upp och ner på allt innan de blir en parodi på sig själva...

Fan vad tråkiga spel! Men props till FZ som visar dem.

Medlem

Undra hur personen som godkände Mortal Kombat-trailern tänkte.. FRAMFÖRALLT det horribla låtvalet till sagda trailer. :S


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Undra hur personen som godkände Mortal Kombat-trailern tänkte.. FRAMFÖRALLT det horribla låtvalet till sagda trailer. :S

Jag håller med. Jag kunde inte ens titta klart på trailern.
Allt intresse bara gled ur mig när "musiken" började

Medlem

Dragon Age 4 och The Outer Worlds var typ det som intresserade mest...Sen hiphop till Mortal Kombat? Seriöst... Passade inte alls in. Sen lät det som en av dem där mumble-rappers... Lil' nånting...Alla heter ju nånting med Lil' nuförtiden...

Medlem

inte ett jäkla lir som fick mig att kryssa för datum i kalendern! kändes som om jag hade sett varenda trailer minst en gång om året det senaste seklet,superboring!! jag har förvisso blivit lite äldre sen jag lirade suikoden,dragoons,morrowind,ico mm, men de här spelen kändes så förbannat...fann inget ord här,utan glädje?! ähh det var så sat..s mycke bättre förr. får väl skylla på ålder men spelar hellre spel som timesplitters & Alundra igen än dessa! tyvärr..

Medlem

Vill tillägga att även jag tyckte hiphop i Mortal Kombat inte funkar. Och jag gillar hiphop...

1
Skriv svar