Red Dead 2 vann flest priser på Game Awards, men God of War vann tyngsta trofén

Medlem

@SunShine: Det är definitivt en cowboy-sim, och det är nog det som det försöker vara oxå, problemet är att allt run-i-kring är segt oxå. Bara att gå in i och byta vapen, eller hatt, eller ge sig själv nån sorts boost bland alla items är jobbigt att hålla på med.
Lägg till några sega uppdrag (med "rating" av nån anledning), lite tråkiga sätt att kommunicera med folket runt en som efter man pratat inte känns som det faktiskt va värt att lägga ner tiden......jag vet inte. Det är ett bra spel, men inte riktigt för mig. Är helt enkelt mer av en GTA spelare

Medlem

@Chomag: Väldigt många spel får en att stanna upp och lyssna och ta in platsen, alla spel lockar inte fram ens känslor, men som sagt, det är ju vad man själv prioriterar, tar in, som spelar roll i ens röst.
Kommer troligtvis aldrig skaffa det. Gameplay blev segt mot slutet av FC3, va tungt från början av FC4. Iom att storyn verkar vara sämre, i nått som redan va mediokert, finns det inget som kan dra mig till det... förutom då kanske musiken.
Story-, character - progression är inget dom kan tyvärr och det är nått som har stört mig extremt mycket. Det och att man ska bli hög hela tiden. Hoppas att dom skippade det i 5:an men troligtvis är det massa sånt igen.
FC är som våldets Zelda. Samma recept om och om igen, men tyvärr så funkar det inte i FC då magin inte riktigt finns där.

12
Skriv svar