Titanfall 2 - den som förtjänar mera.

Medlem
Titanfall 2 - den som förtjänar mera.

Det verkar som att jag själv gick på att spelet skulle floppa när BF1 och CODWII släpptes. Jag skaffade det på release, älskade spelet och började spela COD istället.

Varför vet jag inte. Visst var CODWII bra. Men jag var ett stort fan av Titanfall innan och kände mig trött på BF vid det här laget.

Under Black Friday köpte jag en digital version av TF2, av principskäl men också för att ha det mera tillgängligt när jag redan ägde det på skiva. Nu undrar jag vad jag har sysslat med i spelväg sen Titanfall 2 släpptes eftersom det är allt jag behöver. Så snyggt, så tight och väl genomfört på alla plan. Respawn borde sätta standard för EA framför Dice.

Låt inte denna pärla falla i glömska. Börja spela Titanfall 2 igen.

Ambassadör
Xbox

Bra påminnelse! Köpte det på rea för ett bra tag sen för ett oförskämt lågt pris (40kr typ). Har legat o skvalpat i backloggen sedan dess... Får ta och köra igenom kampanjen snart i alla fall.


signatur

Jump in.

Releasehästryttare

Har spelet nån grind, eller är allt upplåst från början?

Medlem

Bör ju tillägga att det är gott om spelare online! Men bara singelplayer är värt pengarna.

Skägg.
10 Chambers

Oh, borde spela igen.


signatur
Inaktiv

@Augustus: Spelar du på PC eller konsol? Jag provade TF2 via Origin Access och tyckte SP var skitbra men spelet hitta ingen server i MP så blev inget.

Ambassadör
Xbox

@Devan: Jag köpte Ultimate Edition och då fick man en hel del upplåst ser det ut som.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

@Augustus: Spelar du på PC eller konsol? Jag provade TF2 via Origin Access och tyckte SP var skitbra men spelet hitta ingen server i MP så blev inget.

Xbox one

Releasehästryttare

@Mortaigne: Så med andra ord så har spelet en grind där man låser upp vapen som i typ Battlefield ?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Devan:

@Mortaigne: Så med andra ord så har spelet en grind där man låser upp vapen som i typ Battlefield ?

Antar det, så här står det i beskrivningen av Ultimate Edition: Paketet låser inte bara upp unika kamouflage, krigsmålningar Och Prime-Titaner, utan innehåller även Jump Start Pack, som låser upp alla Titan- och pilotklasser, samt pengar och dubbel XP-polletter för att hjälpa dig i flerspelarläget.


signatur

Jump in.

Fantastiskt spel. Hoppas det kommer mer i framtiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Fantastiskt spel. Hoppas det kommer mer i framtiden.

En trea ska vara bekräftad och snart visas.

EDIT: Ok, nu vet alla att det var Apex Legends det handlade om...

Medlem

Köpte på release och spelat oavbrutet sedan dess. Spelar fortfarande. Går hyfsat snabbt att hitta matcher på PC i alla fall. Kan få vänta allt mellan några sekunder till fem minuter, men då spelar jag tidigt på morgonen oftast.

Det bästa med det är att det är enkelt att lära dig men svårt att bemästra. Och väldigt dynamiskt i och med att matcherna växlar mellan piloter mot piloter och sen titans mot titans om vartannat.

Jag hoppas verkligen på en 3a där ea inte kastar bort det bara för att få folk att inte köpa cod....


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Tyckte det var bra både i single och multi. Brukar inte fastna online i FPS, men hade några roliga timmar med Titanfall 2.

Medlem

Jag spelade inte mycket multi men älskar leveldesignen i singelplayern. Hoppas verkligen dem inte drar ner på kreativiteten i det.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Håller med, fantastiskt spel! Har inte kört särskilt mycket MP men ska nog bränna igenom singeplayerkampanjen igen, hur bra som helst!


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

Medlem
1
Skriv svar