Affischen för Sonic-filmatiseringen får väntade reaktioner

Robot
Affischen för Sonic-filmatiseringen får väntade reaktioner

Hur gör man egentligen film på en blixtsnabb, blå igelkott?

#filmatisering, #sonic


Medlem

Det här är den enda Sonic filmen i mina ögon.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Det här är den enda Sonic filmen i mina ögon.

Danny DeVito passar förvånansvärt bra som Dr. Robotnik

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gagoff:

Danny DeVito passar förvånansvärt bra som Dr. Robotnik

Tror nog att Jim Carrey kan göra ett bra jobb också.


signatur
Inaktiv

Är det nån som ville ha den här filmen? Nu ska vi inte såga den innan man vet något men den här postern fick mig otroligt negativt inställd till filmen. Tycker f.ö. att Pokemonfilmen ser riktigt dålig ut så har inte en bra känsla här. Dock Jim Carrey så det finns ljus i mörkret

Medlem

Kan inte sluta skratta åt bilderna.

Jag gissar på 95% flopp, 4% meh och 1% awesome för den här filmen.

Medlem

Vad det bara jag, eller var det fler som fick titta en extra gång innan man insåg att det där var ett knä och inget annat... 😐

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Tycker f.ö. att Pokemonfilmen ser riktigt dålig ut så har inte en bra känsla här.

Jasså? Reaktionerna på nätet verkar ju vara tvärt emot vad du tycker, t ex har ju första trailern på youtube 1,3 m likes och 64000 dislikes. På de flesta poddar och motsvarande verkar det ju som att även folk som har noll intresse av Pokemon verkar tycka den ser intressant ut. Tror nog du är rätt ensam i din åsikt i det stora hela i denna fråga.

Har själv noll intresse av filmen, men att säga att den såg dålig ut är ju minst sagt att överdriva.

Inaktiv
Skrivet av kaealy:

Jasså? Reaktionerna på nätet verkar ju vara tvärt emot vad du tycker, t ex har ju första trailern på youtube 1,3 m likes och 64000 dislikes. På de flesta poddar och motsvarande verkar det ju som att även folk som har noll intresse av Pokemon verkar tycka den ser intressant ut. Tror nog du är rätt ensam i din åsikt i det stora hela i denna fråga.

Har själv noll intresse av filmen, men att säga att den såg dålig ut är ju minst sagt att överdriva.

Det här är inget nytt. Samma sak med det mest så kommer det alltid finnas de som gillar saker och ogillar saker utan att någon har rätt eller fel. Jag gillar f.ö. Pokemon men allt jag sett av nya filmen ger min önskan att se den ett negativt värde.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Samma sak med det mest så kommer det alltid finnas de som gillar saker och ogillar saker utan att någon har rätt eller fel.

Håller inte med, man har ibland fel. Så är det helt enkelt. Jag gillar inte bilspel men jag har objektivt fel om jag säger att Forza Horizon 4 är ett dåligt bilspel.

Medlem
Skrivet av kehik:

Vad det bara jag, eller var det fler som fick titta en extra gång innan man insåg att det där var ett knä och inget annat... 😐


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv
Skrivet av kaealy:

Håller inte med, man har ibland fel. Så är det helt enkelt. Jag gillar inte bilspel men jag har objektivt fel om jag säger att Forza Horizon 4 är ett dåligt bilspel.

Nej det går per definition inte att säga att något är objektivt bra eller dåligt. Om du inte tror mig är du välkommen att kolla upp definitionen av subjektivt och objektivt.

Medlem

Så, det var inget skämt alltså?


signatur

autograph

Medlem

jag förstår inte problemet...
men bilderna var kul

KoP
Medlem

Det här kan aldrig bli bra. 🤔

Medlem
Skrivet av kaealy:

Håller inte med, man har ibland fel. Så är det helt enkelt. Jag gillar inte bilspel men jag har objektivt fel om jag säger att Forza Horizon 4 är ett dåligt bilspel.

Du använder ordet "objektivt" objektivt fel.

Medlem
Skrivet av kehik:

Vad det bara jag, eller var det fler som fick titta en extra gång innan man insåg att det där var ett knä och inget annat... 😐

Det som är förvånande här är inte bilderna, utan att det inte är någon som gjort en bild där knät/benet är något annat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

"A whole new speed of hero."

...what?

Medlem
Skrivet av conthox:

Det som är förvånande här är inte bilderna, utan att det inte är någon som gjort en bild där knät/benet är något annat.

Haha, ja. Är ju som upplagt för Internet att spinna iväg 😄

Medlem

Ser ut som en maskot?

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

"A whole new speed of hero."

...what?

Tror att det är en (inte särskilt bra) ordvits baserad på frasen "a new breed of hero."

1
Skriv svar