SpelPåven har drömt mardrömmar om malar, och nu är de osynliga!?

Medlem
SpelPåven har drömt mardrömmar om malar, och nu är de osynliga!?

Heliga Hallå! SpelPåven är helt enkelt en idé som kom till mig en sen natt då en väns kanal tydligen betydde det på något annat språk. Jag skrattade häcken av mig ett tag och bestämde mig sen för att sno namnet så fort jag bara kunde. Att göra videos på Youtube är något jag länge velat göra på en liten hobbynivå, och nu kände jag att det var dags. Jag gör det mest för mig själv, då jag tycker det är sjukt roligt att göra, men självklart vore det kul om folk kollade på mina videos också! Anledningen att jag startar denna tråden är först och främst för att söka feedback. Självklart blir det lite gratisreklam för kanalen också, men för mig är feedbacken i fokus. Ni får supergärna kika mina videos och sedan kommentera antingen här på forumet eller på videon med tips och tricks på vad jag kan förbättra eller vad ni tycker jag gör bra och bör fortsätta med. Tips på spel att spela är också uppskattat då min kanal kommer vara relativt bred.

Så vad kommer kanalen ha för innehåll? Det kommer som sagt vara en rätt bred kanal (inom spel alltså) med olika let´s plays och dylikt, men ett spel som alltid kommer dyka upp är FIFA då det är vad jag velat göra från början. Mitt sätt att sticka ut är väl främst min lilla hatt jag har på mig i klippen, annars försöker jag mest vara mig själv och prata om det som dyker upp. Det hela är spontant och inget manus kommer att finnas någonsin.

Nedan kommer jag att länka lite klipp från kanalen och framöver kommer jag uppdatera tråden med nya klipp! Om ni väljer att titta så tar jag som sagt gärna emot feedback angående saker..

Men nog tjatat! Nu lämnar jag tittandet till er.

Hallelujah, och hejdå!

Medlem

Äntligen är jag tillbaka på hemmaplan med FIFA! Jag tar mig an min första utmaning i spelet och stöter på en spelare som beter sig misstänkt likt Leif GW Persson!

Feedback är alltid tacksamt <3

Medlem

Hade ett litet juluppehåll och sen glömde jag posta här, men är äntligen tillbaka med en ny video! Gillar ni folk som inte klara av skräckspel och blir extremt rädda är detta videon för er!

Medlem

Skräcksöndag och Soma är tillbaka! I det här klippet hinner SpelPåven både bli skrämd till döden, men han får sig också en funderare över sin existens, samt är nära att fälla en tår. In och kika och ge feedback <3

Medlem

FIFA är tillbaka och idag förbereder vi vårt lag inför den första (och största) wagern jag hittills haft! Jag berättar mer om vad som komma skall i videon, men det handlar om att jag tagit mig vatten över huvudet och utmanat ett proffs... In och kika och lämna feedback <3

Medlem

Ny skräcksöndag! Lite försenad (uppladdad måndag), men också något längre än vanligt! Spelet börjar hetta till ordentligt och jag är lika delar rädd som jag är förälskad i spelet. En plåga att spela, men samtidigt helt underbart.

In och se mig bli livrädd och passa på att lämna feedback

Medlem

Jag vet, jag har varit borta alldeles för länge av olika skäl men nu är jag äntligen tillbaka och har laddat upp två videor på kort tid! Den första var ifrån min stream (

http://www.twitch.tv/spelpaven

) men nu är det en "riktig" video som är gjord enbart för Youtube och jag är äntligen tillbaka med FIFA! För att hetta till spelet (pun intened), som är ganska dött, så bestraffar jag mig själv med starka såser för varje missad vinstchans i en draft! Både rage och smärta utlovas! Checka in!

Medlem

Jag är konsekvent! En video i halvåret! Här har vi en ny sådan iaf! Tagen direkt ifrån min stream, något jag kommer fortsätta göra ibland, men försöka varva med dedikerade youtube-videos.

Medlem

Vilka är egentligen 2010-talets absolut bästa spel? Det har jag och Tommy Åslin diskuterat när vi tillsammans har utsett de fem absolut bästa spelen som släpptes under detta decennium. Med tanke på mängden av bra spel var det inte en lätt lista att göra, men här har ni alltså det vi kom fram till!

In och kika och prenumerera för fler liknande saker i framtiden vetja! Feedback uppskattas också alltid

Medlem

Efter att ha sett Watchmojos lista om tidernas svåraste spel och insett att jag hade ett gäng utav dem så har jag satt igång och spelat ett utav dem! Resultatet har ni här! Feedback uppskattas alltid!

Medlem

Jag hatar skräckspel, så därför ska jag spela det varje söndag på min youtubekanal! Nedan har vi avsnitt ett ifrån The Evil Within som är ett spel jag velat spela länge, men inte vågat.
Kolla in det och lämna gärna lite feedback Det är alltid uppskattat!

Medlem

ÄNTLIGEN tillbaka med FIFA på kanalen! Eftersom jag knappt spelat spelet är mitt lag trash, men det hindrar ju mig inte från att göra diverse challenges. Denna gång spelar jag en halvlek med målvaktshandskar och den andra med fingervantar, vilket ledde till akut tumvärk av högsta graden.

Checka in videon vetja! Feedback uppskattas alltid!

Medlem

Efter ett års dvala är jag tillbaka på Youtube, mer taggad än någonsin! Flera videos är redigerade och klara och självklart mycket mer på gång. Här är den första i comebacken, där jag börjar min resa på att hitta det ultimata Battle Royale-spelet!

Medlem

Jag har ju tappat det fullständigt! Andra videon på lika många dagar. Vem är som mig?

Medlem

The Medium är ett av mina mest efterlängtade spel i år och passar ju perfekt för min serie skräcksöndag där jag kissar ner mig på Youtube! Första avsnittet ser ni här! :

Medlem

Först och absolut främst, någon mer som spelar detta helt magiska spel? Hade gärna haft fler att lira med!

Nedan följer lite klipp från mina första steg i spelet som jag förälskat mig TOTALT i!

Medlem

Avsnitt nummer två utav min genomspelning av The Medium är nu uppe! Obehagligt, men riktigt bra spel såhär långt, känner på mig att det bara är en tidsfråga innan jag skiter ner mig ordentligt dock....

Medlem

Fortsätter mig igenom The Medium och i dagens avsnitt så stöter vi på det läskigaste i spelet so far. Mer än mitt hjärta klarar...

Medlem

The Medium är verkligen helt fantastiskt! Lika läskigt som det har fantastisk story! Idag stöter vi på en gigantisk och jäkligt deprimerad mal!

Medlem

Vi fortsätter köra på i The Medium, trots att det får oss att inte sova om nätterna.... Om du tittar så vore det superkul att höra vad du tycker! Vad gör jag bra och vad kan jag göra bättre? Förslag på andra spel (skräck såväl som annat) som du vill se mig spela?

1
Skriv svar