Spelarklasserna i World War Z vill ha din uppmärksamhet

Robot
Spelarklasserna i World War Z vill ha din uppmärksamhet

En genre som vägrar dö. Brains!

#co-op, #www, #zombies


Medlem

Länge sen jag slaktade zombies.... börjar bli dags nu!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Älskar zombiespel. Har varit zombie fan sen jag såg mina första filmer sent 70 tidigt 80tal.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser riktigt grymt ut

Medlem

Ännu ett 4 player co-op zombie slaying.... Alla dessa är oftast kul om man är ett gäng och kör tillsammans. Men...

Jag längtar tills någon får tummen ur och skapar ett på allvar mmo-zombie-survial-sandbox spel... Jag har kört min beskärda del Dayz men det är fortfarande så begränsat med spelare. En på riktigt STOR värld med massa spelare vore så jävla coolt!
Om det är för komplicerat att man skapar egna settlements skulle man ju bara kunna ha factions, tänk "Rick, Negan och Hilltop" som kan byta grejer/slåss om supplies/territorier i världen. T.o.m en värld i typ Warcraft classic size, med typ Telltales The walking dead grafik skulle kunna vara något. Det kan inte vara så svårt tänker jag.

Medlem

Gäsp
Med tanke på att det enbart kommer till Epics affär.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

MEG
Medlem

Tråkigt när de gör film och/eller spel av en bok och de har ingenting gemensamt med boken.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det osade lite mer kvalité från det där spelet än The walking dead må jag säga. Blev riktigt sugen!

Medlem
Skrivet av MEG:

Tråkigt när de gör film och/eller spel av en bok och de har ingenting gemensamt med boken.

Haha okej? Då har du inte läst boken. Den innehåller också zombies

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Gäsp
Med tanke på att det enbart kommer till Epics affär.

Förstår mig verkligen inte på det ogrundade hatet mot Epic store då det gynnar spelskapare betydligt mer än de flesta andra.
Jag är genuint nyfiken och du har inte lust att utveckla varför?

Medlem
Skrivet av Byssan:

Förstår mig verkligen inte på det ogrundade hatet mot Epic store då det gynnar spelskapare betydligt mer än de flesta andra.
Jag är genuint nyfiken och du har inte lust att utveckla varför?

Sure, gynnar
Dom kanske får mer pengar för varje sold produkt
Men dom låser sig fortfarande till bara ett ställe.
Som kommer garanterat att skada dom i längden.
CD project red är ett bra exempel på en studio som gjorde samma sak med senaste witcher spelet "det gwent baserade"
Var bara tillgängligt via gog, och det sålde inte nå bra alls pga att det bara fanns på ett ställe.
Många tänker också "finns det inte på Steam så existerar det inte"

Utvecklarna som nu ha valt att göra det, att bosätta dig exklusivt på Epics affär, borde också ha gjort det tillgängligt på annat ställe, som tex gog eller discord
Eller till och med sälja det drm fritt via sin egna webbsida.

Det återstår att se hur mycket dom tjänar eller förlorar
Vi för se om ett år kanske.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Tyckte det mest såg ut som ett Tower Defense förklätt till zombie co-op. Väldigt mycket gå bakåt och försvara sig mot vågor av zombies.

1
Skriv svar