2 miljoner Detroit: Become Human, Quantic Dreams snabbast säljande titel

Robot
2 miljoner Detroit: Become Human, Quantic Dreams snabbast säljande titel
Inaktiv

De har väl tidigare pratat om något WWII-relaterat i ungefär samma veva som Kara. De gick alltså vidare med Detroit efter det men skulle inte förvåna mig om det andra spelet fortfarande lever också.

Medlem

Gillade både Heavy Rain och Beyond och har helt och hållet missat detta spel. Får kanske bli en julklapp till mig själv.

Medlem

Är lite intresserad av vissa delar av spelet. Men klarar inte av att spela den här typen av spel. Så det blir inget köp.

Medlem

Tveklöst det sämsta av hans spel. vart känslomässigt involverad i heavy rain och beyond men i det här drog ja på alfons åberg theme o cpa mot slutet.. lol

Inaktiv
Skrivet av Flugsaft:

Tveklöst det sämsta av hans spel. vart känslomässigt involverad i heavy rain och beyond men i det här drog ja på alfons åberg theme o cpa mot slutet.. lol

Utan att ha spelat Detroit tror jag det säger mer om dig än spelet

Köpte det för ett litet tag sedan, men har inte hunnit testa än. Det ser bra ut och kommer förmodligen vara ett litet avstamp från det vanliga man spelar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Halvvägs igenom det ungefär just nu, det är bra..höga production values... Egentligen vet jag inte om man kan kalla det spel dock. Är mer en interaktiv berättelse, rätt soft om man bara vill chilla i soffan dock.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Flugsaft:

Tveklöst det sämsta av hans spel. vart känslomässigt involverad i heavy rain och beyond men i det här drog ja på alfons åberg theme o cpa mot slutet.. lol

Beyond tycker jag var det klart sämsta spelet från Quantic Dreams. Inte nog med att det är det enda spelet från den studion jag inte gillat, det var därtill ruskigt jävla dåligt. Usch.

KoP
Medlem

Har en hatkärlek till spel ifrån Quantum Dreams. Har spelat dom flesta spelen men blir alltid smått besviken i slutändan då dom flesta utav spelen alltid flummar ut. Så framöver undviker jag deras titlar. :/

Medlem

Bara spelat Heavy Rain. Gillade det skarpt,även om några detaljer störde.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Gillade både Heavy Rain och Beyond och har helt och hållet missat detta spel. Får kanske bli en julklapp till mig själv.

Kul! Då har du något att se fram emot.

Medlem

det är det värt om man gillar sådana här typer av mer cinematiska spel.
Hade väldigt kul med detta även om jag nog ändå rankar Heavy Rain snäppet högre, men det här var definitivt ett roligt spel till skillnad från det mediokra Beyond som de släppte innan.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tyckte Detroit var det bästa dom har gjort. Sträckspelade det nonstop.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

1
Skriv svar