Guide - Realm Royale gör sin egen tolkning av Battle Royale

Robot
Guide - Realm Royale gör sin egen tolkning av Battle Royale

Vi berättar hur det skiljer mot andra Battle Royale-spel, förutom att du förvandlas till en kyckling när du dör.

#battle-royale, #hi-rez-studios, #realm-royale


NuZ
Testpilot

Mycket trevligt BR spel! Står ut i numera stora mängden BR spel. Kan rekommendera lätt!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Moderator | Testpilot

Realm Royale är perfekt för någon som mig som faktiskt kan tänka sig spela Fornite men inte pallar med allt byggande.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Riktig kul faktiskt. Inget pubg men definitivt ett alternativ till fortnite

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av D01tY:

Mycket trevligt BR spel! Står ut i numera stora mängden BR spel. Kan rekommendera lätt!

Skrivet av uberpwnage2.0:

Realm Royale är perfekt för någon som mig som faktiskt kan tänka sig spela Fornite men inte pallar med allt byggande.

Skrivet av anon_81726:

Riktig kul faktiskt. Inget pubg men definitivt ett alternativ till fortnite

Jag blev också positivt överraskad när jag testade, särskilt nerven med forges och kycklingdöden. Fick ganska starka vibbar av tidig World of Warcraft-pvp.


signatur
Tråddemonen
Testpilot

Ugh nackdelen med att läsa FZs nyheter. En massa spel poppar upp som man vill spela och pausa backloggen återigen.

Medlem

Spelet var så sjukt mycket bättre när alla klasser hade låsta abilities och vapen, sen när dem ändrade att alla kunde använda allt blev det som vilken generic battle royal some hälst nästan. Inte undra på att dem tappat 90% av sin spelar bas. Dem lyssnar ju aldrig på sina consumers.

Medlem

Testade några matcher för ett par månader sedan men tyckte att spelmekaniken kändes oerhört stel. Stela karaktärsanimationer och byggnader/kartdekor kändes verkligen som kulisser av plast (kanske för att jag är van vid att kunna slå sönder allt i Fortnite?).

Har det blivit bättre på senare tid? Jag menar, så att det är värt att testa igen?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Spelade detta för några månader sen och fick ej känslan ordentligt.
Jag förespråkar Battlerite Royale hela vägen. Ni borde steppa upp och göra en riktig utvärdering på det spelet FZ mods, spelet och utvecklarna förtjänar det. Den senaste patchen till Battlerite Royale var HELT fantastisk och de lyssnade på ALLT som vi spelare sa.

Medlem
Skrivet av Zimpan:

Ugh nackdelen med att läsa FZs nyheter. En massa spel poppar upp som man vill spela och pausa backloggen återigen.

Fast detta är reklam och inte nyheter

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av TheConsul:

Fast detta är reklam och inte nyheter

Rent krasst är det ju lite både och. Ja, det är ett betalt samarbete, men betan är färsk och målet när vi gör samarbeten är att de ska vara relevant, trots att någon betalat för det. Ibland är det en julkalenderlucka, ibland en pubquiz, eller en monsterdator. Eller som här, en guide.

Vi finns dock här för att lyssna på feedback på var ni tycker är relevant.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Så länge det är tydligt vad som är betalt samarbete så tycker jag det är helt okej, det var bara ordvalet där jag anmärkte på inte innehållet i artikeln.

Det är ändå viktigt att vara tydlig (vilket ni är) med vad som är betalt/sponsrat och vad som är "normala" artiklar.

Medlem

Det är bottar med i spelet dock.. Riktigt dumma bottar. Det är synd för jag hade roligt i det i början men sen fixa dom sönder det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av TheConsul:

@Carl Johansson-Sundelius: Så länge det är tydligt vad som är betalt samarbete så tycker jag det är helt okej, det var bara ordvalet där jag anmärkte på inte innehållet i artikeln.

Det är ändå viktigt att vara tydlig (vilket ni är) med vad som är betalt/sponsrat och vad som är "normala" artiklar.

Helt enig!


signatur
1
Skriv svar