Kodnamnet på nästa generations Xbox-utvecklarkit sägs vara "Anaconda"

Robot
Kodnamnet på nästa generations Xbox-utvecklarkit sägs vara "Anaconda"

Microsoft tycks hålla sig till reptiltemat.

#microsoft, #xbox


Bekräftat, Nästa Xbox kommer heta "Xbox exes"

Inaktiv

Vilket kit förutom Anaconda har varit reptiltema?

Medlem

Varför är det då en bild på en kobra?

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Vilket kit förutom Anaconda har varit reptiltema?

Durango (som är någon skorpionart när man googlar), och project Scorpio då. Tror det var slut på reptiler där. Inte mycket till genomgående tema. 😀

Redaktör
Ponny
Skrivet av fantomsmurfen:

Varför är det då en bild på en kobra?

Förlåt! Jag bildgooglade anakonda och det var vad som kom upp. (Är mer av en kattmänniska.)


signatur

En Bamseponny av folket

The Ashen One

@fantomsmurfen: Håller med om att bilden på Monokelkobran inte var en bra beskrivning på Anakondan..
Anakondan är ju en väldig stor orm som kan väga 200 kg + samt att den är en mark/vattenlevande orm. Kanske nästa Xbox är stor, tung och vattenkyld?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av anon_119148:

Vilket kit förutom Anaconda har varit reptiltema?

Durango (gott om ormar?), Chuckwalla (ödla), Anaconda (fet orm).


signatur

Jump in.

Medlem

Kom just på att min Anaconda i Elite Dangerous är grön/svart. Dags byta målarjobb.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Förlåt! Jag bildgooglade anakonda och det var vad som kom upp. (Är mer av en kattmänniska.)

Jag vill egentligen inte fortsätta hacka på dina djurkunskaper, men jag är rätt säker på att skorpioner inte är reptiler, så Scorpio passar inte in reptiltemat som du nämner.

Edit:
Kan korrigera mig själv eftersom jag lästa artikeln två gånger nu. (Det ska man alltid göra) Tydligen var det utvecklingskiten som följde reptiltemat, inte konsumentkonsolen. Förlåt, Fredrik!

Medlem

Det är så jäkla spännande att läsa, rykten, om vad de närmaste konsolerna kommer innehålla. Zen 1 CPU i PS5 och Zen 2 CPU i Xbox Two.

Medlem
Skrivet av MyInsanity:

@fantomsmurfen: Håller med om att bilden på Monokelkobran inte var en bra beskrivning på Anakondan..
Anakondan är ju en väldig stor orm som kan väga 200 kg + samt att den är en mark/vattenlevande orm. Kanske nästa Xbox är stor, tung och vattenkyld?

Och den kan svälja stora byten... Ska MS sluka fler spelföretag måntro?


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av floke:

Och den kan svälja stora byten... Ska MS sluka fler spelföretag måntro?

Dom har ju redan köpt upp ett antal mindre spelstudios

Medlem

Tror den kommer heta "Xbox XOXO"!

Medlem
Skrivet av MyInsanity:

Kanske nästa Xbox är stor, tung och vattenkyld?

Ja, snälla!

https://youtu.be/v4fnez-rt-Y

Medlem

Spännande. Svårt att se att de kommer ställa till det som senaste lanseringen. Kommer bli grymt!

Inaktiv
Skribent
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Förlåt! Jag bildgooglade anakonda och det var vad som kom upp. (Är mer av en kattmänniska.)

Samt lite lätt idiot.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar