spel året 2018.

Medlem
spel året 2018.

hur var ert spel år.
För mig blir det nog en hel del äldre spel då blev av med jobbigt varigt fattig som en lus så jag inte ens kan ge jul klappar till mina barn. Men tack vare tjejen så har vi haft Xbox game pass länge och där har man spelat en del spel.

Forza Horizon 4. ett jävla skönt bil spel i stuk med The Crew och ja Ubi förstörde ju the crew 2 genom att ta bort allt nästan som var bra med första men då kommer Forza Horizon och räddar open world driving spelen.

No man sky har spelats en massa tack vare nya stora bra updates som Next,Abyss och Visions.

Mega man 11 klart ett underbart Mega man spel.

Monter hunter world klart bästa spelet serien.

Yakuza 6 som jag klarade av någon dag efter min dotter föds och 1 månad innan jag fick sälja hela min spel samling.

Så har jag spelat en hel del mmo/survival spel för jag gillar att spela med vänner.

Ashen är rätt mysigt men fan ens Companion ish npc är fan sämsta AI i hela världen springer iväg och gör massa annat skit så när man fan väl behöver deras hjälp så finns dom fan inte till hands alls för dom är död eller borta och använda beckon hjälper fan inte för dom kommer lik förbannat aldrig.

Har säkert spelet en hel del spel jag ej minns men detta år har hänt en jävla massa dotter födes bli av med jobb och ja jag mins nog ej alla spel.

Bloodstained curse of the moon under bart spel bästa metroidvania på länge (Tack Konami för ni tog dö på Castlevania med Castlevania: Lords of Shadow innan ni gav upp o skapa spel tack för ni döda Silent hill också .......

Momodora: Reverie Under The Moonlight också jävla bra spel helt underbart metriodvania spel

Det enda jag kan säga om 2018 när det gäller spel satan vad alla vill göra battle royal bara för något skit spel bara för dom fick inden från förmodligen Battel royal eller typ hunger games. Tack var Det jävla spelet vill alla göra ett. Ja stackars Switch mer re-releaser än vad jag sätt på 5 år tilll andra system. Annars kan jag ej säga något om spelen i år inte köpt ett enda på hela 2018.

Men jag säger då det spel världen blir sämre o sämre jag menar fan skulle jag göra en lista för många år sedan typ under snes,ps1,ps2, tiden så skulle jag fan nästan kunna göra en top 100 per console.

Releasehästryttare

Vet att det har varit svårt att hitta guldklimparna i år.

On the top of my mind så skriv ner Crosscode och The messenger att plocka upp när de blir billigare om du har dåligt med stålar atm, två ypperliga spel som släppts i år, kan säkert komma på fler om jag tänker till lite, men de två är några av de bästa som släppts 2018.

Inaktiv

Jag har nog aldrig spelat så få "aktuella" spel som i år. Alltså väldigt få spel utkomna 2018. Men många spel har det fortfarande blivit.

Medlem

Det enda bra på hela året för mig var Two Point Hospital.

1
Skriv svar