Stardew Valley-skaparen pausar nya spelet p.g.a. Stardew Valley

Robot
Stardew Valley-skaparen pausar nya spelet p.g.a. Stardew Valley

Eric Barone har svårt att släppa taget om Stardew Valley.

#concerned-ape, #stardew-valley


Medlem

Trots att spelet är två år gammalt så stöttar utvecklaren spelet till 110%- det är svårt att vara med om i den här branschen.
Jag sitter och spelar spelet just nu som jag skriver kommentaren och med det kan jag egentligen säga:
Stardew Valley behöver egentligen inte mer utfyllnad och egenskaper utan det är så nära perfekt som det kan vara redan nu.

Medlem

Pengar lär ju inte vara ett problem så att pyssla med vad han vill utan stress lär ju vara möjligt.

eld
Medlem
Skrivet av Miindz:

Trots att spelet är två år gammalt så stöttar utvecklaren spelet till 110%- det är svårt att vara med om i den här branschen.
Jag sitter och spelar spelet just nu som jag skriver kommentaren och med det kan jag egentligen säga:
Stardew Valley behöver egentligen inte mer utfyllnad och egenskaper utan det är så nära perfekt som det kan vara redan nu.

Det finns väldigt mycket av! Jag tror folk är duktiga på att ta det för givet; blir arga när en utvecklare slutar arbeta på spelet efter 1-2 år efter släpp.

Medlem

Spelet är redan nu ett mästerverk, men även de kan bli bättre. Fler miljöer att strida i hade varit kul, gruvan i öknen var sådär. En stor skog att utforska, med hemligheter och unika material, fiskedamm och med möjlighet att övernatta i tält hade varit nice. Kanske med en story kopplad till trollkarlen i tornet.

Inte för att spelet egentligen behöver det, men man får väl drömma lite...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar