Ethan Carter-utvecklarna vill berätta mer om nya Witchfire

Robot
Ethan Carter-utvecklarna vill berätta mer om nya Witchfire

Bryter ett års radiotystnad om shooter-promenadsimulatorn.

#astrounauts, #ethan-carter, #witchfire


Medlem

Intressant, inte läst något om detta tidigare. Gillade Ethan Carter, ska bli spännande att få se och veta mer.

Medlem

Wow, ser oerhört snyggt ut!

Det påminner även om "Hellraid", dock utan krutvapen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

SoL
Medlem

Yes äntligen! De har varit knäpptyst sen dom annonserade. Bloodborne + shadow warrior= witchfire

KoP
Medlem

Ingen handling i spelet? Jaha detta kan ju falla platt. Någon typ av handling som drivkraft vore ju att föredra. 🤔

Inaktiv
Skrivet av KoP:

Ingen handling i spelet? Jaha detta kan ju falla platt. Någon typ av handling som driftkraft vore ju att föredra. 🤔

Kan bara hålla med. Ingen handling = inget intresse från min sida.

Killmonday Games

Att skriva en berättelse till ett spel verkar vara svårare än att få det att se snyggt ut.. Jag vänjer mig nuförtiden snabbt i det visuella och sen letar man förgäves efter en mening att fortsätta spela.


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Snygg graffe!
Innan pickadollen flög upp hann jag fantisera om att så här borde nya Elder Scrolls se ut.

Medlem
Skrivet av Bulberfoot:

Snygg graffe!
Innan pickadollen flög upp hann jag fantisera om att så här borde nya Elder Scrolls se ut.

..men det kommer det antagligen inte göra eftersom: 1): TES6 kommer skapas med/i "Creation Engine" (behöver man säga mer?). 2): Bethesda verkar ha tappat förståndet överlag.

Sawry bro.. ^^

Medlem
Skrivet av elfgaard:

..men det kommer det antagligen inte göra eftersom: 1): TES6 kommer skapas med/i "Creation Engine" (behöver man säga mer?). 2): Bethesda verkar ha tappat förståndet överlag.

Sawry bro.. ^^

Detta gör att jag bojkottat den här studion. För mig handlar spel mycket om specifikationer och spelens teknik/motorer. Motorn var utdaterad redan vid skyrim, lame i Fallout, och behöver inte ens nämna senaste Fallout...

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Detta gör att jag bojkottat den här studion. För mig handlar spel mycket om specifikationer och spelens teknik/motorer. Motorn var utdaterad redan vid skyrim, lame i Fallout, och behöver inte ens nämna senaste Fallout...

Kunde inte sagt det bättre själv! *hög femma på den* Vi kan som resten av världen sätta vårt hopp till "The Outer Worlds" (även om det skall vara like mindre matigt än vad vi kanske är vana vid)?

1
Skriv svar