Efter jätteblundern – ny Kingdom Hearts III-trailer redan... nu!

Robot
Efter jätteblundern – ny Kingdom Hearts III-trailer redan... nu!
Medlem

Ser supermysigt ut för mig som väntat sedan KH2 kom ut Har väntat i princip halva livet på det tredje spelet inser jag nu. Låten dock... fyfan.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Har noll koll märker jag, så videon blir rätt konstig för mig med alla karaktärerna, men det ser ruskigt mysigt ut

Medlem
Skrivet av Ender:

Har noll koll märker jag, så videon blir rätt konstig för mig med alla karaktärerna, men det ser ruskigt mysigt ut

Haha, jag håller med.. vilket jävla weird spel alltså? Men det verkar ju ha en fet fan base och vara efterlängtat så antagligen rockar det..

Medlem

Jag har klarat ettan, tvåan och birth by sleep, och jag hade varit taggad på detta om det inte var för den ultraklyddiga storyn som är näst intill omöjlig att hänga med i. Får se om man kanske plockar upp detta någon gång i framtiden.

Gen
Medlem

Här verkar Square Enix inte ha haft några problem att polera spelet ordentligt (kan man tänka sig iaf) till skillnad från Just Cause 4 som knappt är Alpha.

Medlem
Skrivet av Gen:

Här verkar Square Enix inte ha haft några problem att polera spelet ordentligt (kan man tänka sig iaf) till skillnad från Just Cause 4 som knappt är Alpha.

Två helt olika utvecklare.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Gen
Medlem
Skrivet av marsson90:

Två helt olika utvecklare.

...fast samma utgivare och det är trots allt de som bestämmer (samt är min poäng). Jag tror verkligen inte att Avalanche medvetet släpper ett ofärdigt spel, tror du?

1
Skriv svar