Datum för Steams juliga rea bekräftat - och de nominerade till Steam Awards

Robot
Datum för Steams juliga rea bekräftat - och de nominerade till Steam Awards

Köp julklappar till dig själv och rösta på spelet som varit "Most Fun with A Machine".

#spelrea


Ambassadör
League of Legends

Är det skämtnomineringar?

Medlem

Nog för att plunkbat var kul ett tag, men inte skulle jag någonsin rösta för det som årets spel :'D


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Assassin's Creed Odyssey for President. Eller Game of the Year. Fick ut över 200 timmar med denna mastodont pärla.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Odyssey i all ära men vad kul att Kingdom Come: Deliverance nominerats. Underskattat spel får man väl säga.

Medlem

@B-itta: Jag gillade spelmekaniken, men huvudpersonen samt de flesta andra karaktärer var grymt tråkig, och handlingen var inte mycket att hurra över heller, tyckte jag. Men grafisk och spelmekaniskt var det jättekul.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

@B-itta: Jag gillade spelmekaniken, men huvudpersonen samt de flesta andra karaktärer var grymt tråkig, och handlingen var inte mycket att hurra över heller, tyckte jag. Men grafisk och spelmekaniskt var det jättekul.

Hehe, för mig var det tvärtom. Spel mekaniken var lite väl tuff för min del, samt buggigt. Men världen och dess karaktärer kändes levande och handlingen var inte så överdriven... smaken är som baken

Medlem

@B-itta: Alltså, världen var levandeish. De lyckades bra där, men karaktärerna som var i den, deras personligheter gillade jag inte så mycket.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Joo Henry var ju inte så karismatisk direkt

Men jag gillade verkligen att världen/handlingen inte var så överdriven. Väldigt realistisk (med risk då för att bli tråkigt.)

Ambassadör
League of Legends

Kunde inte låta bli att räkna ihop titlar jag tyckte var lite väl gamla för att med på listorna. Av årets 34 nomineringar har 16 varit nominerade de senaste 2 åren. 11 av årets nomineringar var nominerade förra året och av dessa 11 har 7 titlar varit nominerade i olika kategorier de senaste 3 åren. Ingen jättestor variation på nomineringarna.

Edit: Då tar jag inte med återkommande serier som Assassin Creed och Far Cry m.m. som har titlar med fast olika underrubriker eller siffror. Om jag skulle tagit med dom skulle variationen varit ännu mindre.

Medlem
1
Skriv svar