Max Payne 3 - första bilderna

Inaktiv
Max Payne 3 - första bilderna

Det är visserligen 12 år efter men... det känns fel på alla sätt och vis att se Payne springa omkring bland palmblad och den brasilianska hooden.

Medlem

...suck va de förstör.

Medlem
Citat:

Drogerna kommer påverka spelandet i någon mån.

Bara det inte blir som med FC2 malaria skräp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag har alltid sett storyn och miljön som underordnad allt skjutande i Payne-serien, särskilt originell historia har det ju aldrig varit så jag har inga problem med skägg, Sao Paolo eller ny röst. Att det är Rockstar behöver ju inte betyda att det är kvalité bara för sakens skull, men det kan ju inte vara värre än att vi behöver vänta ett halvt decennium till med tanke på Remedys spelutgivning för tillfället


signatur
Medlem

Jag gråter lite inombords

Medlem
Medlem

Kan bli bra det där, ser fram emot få se gameplay. Om jag ville ha samma gamla skåpmat som kom i 1:an och 2:an så skulle jag ta fram dem och spela.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Tappar han skinnet runt ögonen?

Medlem

Varför inte döpa det till Steve Payne eller Bob Dole? Det kommer fan inte vara Max Payne..

Medlem

No noir! Vad i helvete...

Inaktiv

vafan har dom gjort? ska det föreställa max payne?!?

Medlem

Gameplay-mekaniken har jag inget emot men... Brasilien? Det känns väldigt noir.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av frunk:

vafan har dom gjort? ska det föreställa max payne?!?

¨ja hur hade du själv sett ut när du förlorat allt och alla alla emot dig.

Medlem

Men för fan! Nu får dom fan skärpa sig! Nu är det inte längre någonting med Max Payne att göra förutom namnet! Ute i djungeln?!?!

Vad i helvette?? Det är ju så fel det bara kan bli?!? Det ska vara kalla, dystra, blöta, regniga och gråa New York och ingen jävla semester i Brasilien! Döda folk i 30 graders värme i sol! NEJ!

Detta blir att bojkotta! Kanske borde fixa Max Payne 2... Någon som vet vart man kan köpa det och ifall det funkar till XP Professional??

Tips kommer belönas!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Detta är verkligen att förstöra Max Payne.
Annat utseende och annan röst = hans kusin eller något sånt skit. Man skall klart kunna se att det är Max Payne och inte någon legosoldat på dekis.
Jag skulle verkligen vilja veta vad som fick honom att flytta till Sao Paulos ghetto.
Något säger mig att Rockstar inte riktigt kommer kunna förvalta Remedys subtila action från föregående titlar men å andra sidan finns det plats för förbättring på AI sidan så det kan bli bra detta också.

Medlem

Fan va detta djungel-tema har infekterat spelmarknaden. När det nu tydligen även har nått ett spel som Max Payne, då har det gått på tok för långt.

Så ja, vad fan håller dom på med? Första tanken var att FZ hade blandat ihop bilderna med något från typ Just Cause 2.

Medlem

Väntar bara på att de säger att de avskaffat noir-stilen och bullettime...

Och StrongBad, jag har sett dig skriva sånt där BS tidigare. Uppföljare är just uppföljare av en anledning; de spinner vidare på ett originalkoncept. Eller hur ställer du dig till ett kouppfödarspel som äger rum 5 år före Kristi födelse som Elders Scrolls 5? Nej, just det. Nu påstår jag inte att Max Payne 3 makeovern är lika extremt som kouppfödarexemplet men poängen kvarstår. Om du trots allt var trött på skåpmat hade du väl hellre sett en ny IP?

Medlem
Skrivet av Remus:

Men för fan! Nu får dom fan skärpa sig! Nu är det inte längre någonting med Max Payne att göra förutom namnet! Ute i djungeln?!?!

Vad i helvette?? Det är ju så fel det bara kan bli?!? Det ska vara kalla, dystra, blöta, regniga och gråa New York och ingen jävla semester i Brasilien! Döda folk i 30 graders värme i sol! NEJ!

Detta blir att bojkotta! Kanske borde fixa Max Payne 2... Någon som vet vart man kan köpa det och ifall det funkar till XP Professional??

Tips kommer belönas!

Steam har det för ca 100 kr, ska funka fint med XP. Vill du hellre ha box kan du köpa det hos ginza eller dyl.
Sen finns det ju på Xbox Live också om du är lagd åt konsollhållet

Medlem

Jag skulle nog nästan direkt vilja påstå att det här kommer bli fail. Max Payne ska utspela sig på natten. Det här är HELT fel tycker jag. Ja, det är nog så fel man kan komma överhuvudtaget. Det hade varit rimligare att låta spelet utspela sig i en annan stad istället i USA. De tidigare har ju utspelat sig i New York så Los Angeles eller San Francisco hade kanske varit lämpliga platser.

Aja, man ska väl aldrig säga aldrig men mina förhoppningar gick just nu i botten så de enda de kan göra är att överraska positivt i nuläget.


signatur

Live like a windrammer as you fuck!

Medlem

är det inte lite intressant att även om det är sagt flera gånger som måste folk upprepa vad andra redan sagt precis som om dom var dom enda som hade den åsikten.

Medlem

Ser grymt ut!!!!!!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

http://www.ginza.se/Product/Product.aspx?Identifier=50405&ref...

Här finns några exemplar kvar Remus, var är belöningen


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

oan
Medlem

Brasilien?!

"Ok, vi har blivit ombedda att göra Max Payne 3. Är det någon som spelat ettan? Ajdå. Men vi lägger spelet ovanpå det där djungelliret som vi slopade för ett tag sedan. Det är ju inne med djungelmiljö i spel just nu."

Jag ser inte Rage som en optimal motor för Max Payne. Det ser bara smetigt ut.

Medlem

ser helt ok ut, v'ldigt annorlunda setting bara
Max ser ju ut valdigt mkt som Bruce Willis Imo..

Redaktör

Vad jag sett har det inte sagts ett ord om nån djungel. Sao Paolo är en rätt fet stad.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Vad jag sett har det inte sagts ett ord om nån djungel. Sao Paolo är en rätt fet stad.

bara en myt, finnas inga stora städer i sydamerika.

Medlem

En flinskallig gubbe som är ute i Brasilien och spänner musklerna?
Helt ny röst, nytt upplägg, ny huvudperson (utseendemässigt), ny utvecklare etc. Varför ens kalla spelet Max Payne, om inte annat för att det kan bli en smärtsam spelupplevelse för alla som ser det. Rockstar borde hålla sig till spel de klarar av att utveckla (GTA, REd Dead) och lämna licenser som Max ifred, för alla bästa.

Medlem

jo allt känns fel med detta

Inaktiv

Detta är inte Max Payne..?, loggan ser även den ut som Farcry något...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Skriv svar