Ny info om Sekiro: Shadows Die Twice

Releasehästryttare
Ny info om Sekiro: Shadows Die Twice

Två killar från Gameinformer flögs ut till Fromsoftware för att få ny info och mer gameplay från Sekiro: Shadows Die Twice

Medlem

Vet inte om jag vill kolla på mer från Sekiro.

Eller, jag vet att jag verkligen vill se mer, men att jag absolut inte borde göra det, vill köra det så blind som möjligt.

Men får väl se om man lyckas hålla sig från att kolla.

Ok, kollade igenom Progression-videon, sen blir det nog inte mer.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare
Releasehästryttare
Medlem

Skapandet av musiken i Sekiro.

Musiken i Dark Souls/Bloodborne är fenomenal, jag har stora förhoppningar på musiken i Sekiro. Av det lilla man fått höra kommer det nog bli episkt!


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv

@Fezk: Så har jag på senare tid börjat göra med alla spel jag är säker på att jag kommer vilja spela, t ex; Metro Exodus och även RDR2 där jag hoppas på en PC-release inom en översiktlig framtid annars får jag väl skaffa mig en box eller spelstation för billig slant.

Releasehästryttare
Medlem

Ser grymt bra ut! Ett av de spel jag ser mest framemot


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Gillar INTE att Activision är där och pillar med deras smutsiga händer mer än bara som utgivare.

Jag tror fortfarande på FromSoft och att Sekiro kommer bli grymt dock.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare

Mycket ny info om spelet i denna videon, rekommenderar en titt för er som inte är rädda att lära er mycket om spelet redan nu:

BARA 2 VECKOR KVAR NU!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Devan:

Mycket ny info om spelet i denna videon, rekommenderar en titt för er som inte är rädda att lära er mycket om spelet redan nu:

https://www.youtube.com/watch?v=SWIgpuVA2-U

BARA 2 VECKOR KVAR NU!

Inga RPG-element är lite tråkigt dock. Hoppas det håller ändå.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Måste säga att det mesta jag sett av gameplay, särskilt mot vanliga fiender, ser ganska enformigt ut so far, särskilt finishing movet, men kommer garanterat spela det oavsett, soulsborne fan som man är.

1
Skriv svar