Snälla hjälp - Just dance unlimited PS4

Medlem
Snälla hjälp - Just dance unlimited PS4

Hej.

Vi har köpt Just dance 2019 till Playstation 4. Det stod att det ingick 1 månads gratis tillgång till Just dance unlimited med 400 låtar. Så jag skaffade ett log-in konto till Playstation.com och till UBISOFT och fick därmed tillgång till unlimited och alla extra låtar. 

Nu förstår jag dock inte hur jag ska gå tillväga när jag vill avsluta Unlimited-versionen? Det stod att det är gratis i 1 månad och därefter går över till betalprenumeration om man inte avslutat gratismånaden. 

Jag vill inte fortsätta med betalversionen efter gratismånaden. Så snälla, jag är jättetacksam om ni kan berätta hur jag ska gå tillväga för att avsluta och inte gå över till betalversionen. 

Tack så mkt på förhand!
Mvh Jos

@Joca03:
Hej Jag har själv råkat ut för automatiskt fått mitt pass förnyat, inte till just dance men nog ett ubisoft spel. Jag rekommenderar att själv stänga av funktionen för att tillåta automatiskt förnyande, det fungerade för mig.

Ubisofts egna supportforum för just dance rekommenderar detta.
"If you purchase a 1 month or 3 month subscription to Just Dance Unlimited on the PS4, auto-renewal will be activated by default.
If you wish to disable it, navigate to the following:
(i PS4 hemmaskärmen)
[Settings]>[Playstation Network/Account Management]>[Account Information]>[Services List]

Locate Just Dance 2019 from the list and then select the 1 month or 3 month subscription you purchased.
Select Cancel Automatic Renewal to disable the auto-renewal feature."

Det är inte säkert att ni skulle få ett förnyat pass, troligen slutar tillgången till unlimited bara att gälla, men följ stegen ovan för att vara säkra.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar