Jösses, nu finns över 30 000 olika titlar på Steam

Releasehästryttare

Mycket sura kommentarer, jag finns ju som guide för att ni inte skall missa spel på Steam.

https://www.fz.se/forum/trad/433213-intressanta-spelslapp-jan...

Medlem
Skrivet av Sillgam:

Spelat cirka 23954 spel.

@grollo_92 Har du det problemet så rekommenderar jag att ignorera titlar du inte är intresserade av (alltså kryssa i not interested eller ignore) samt lägga till saker i din wishlist. Det är ju baserat på algoritmer antar jag för det är ytterst sällan jag ser rent skit på steam. För att göra en jämförelse med youtube så ser ju den sidan också katastrof ut när du inte är inne på ditt personliga konto.

Får upp skräp hela tiden i feeden även om jag har 250 plus spel i min wishlist. Inte fan ska jag behöva sitta och trycka på "not interested" på rent skräp och asset flips. Snacka om att slösa bort kundens tid.

eld
Medlem
Skrivet av keffkebab:

The Witcher 3?

Såg flera tusen negativa reviews på witcher 3, så jag tror det finns folk som hatar även det spelet

Medlem
Skrivet av kaealy:

Får upp skräp hela tiden i feeden även om jag har 250 plus spel i min wishlist. Inte fan ska jag behöva sitta och trycka på "not interested" på rent skräp och asset flips. Snacka om att slösa bort kundens tid.

vad är det som är svårt med att klicka "not interested"? Det är bokstavligen ett klick som krävs. Steam har verktyg som gör att din upplevelse blir bättre för dig. Väljer du att inte använda dessa verktyg, för att istället klaga, så är du inte speciellt resonabel. Låter mer som att du vill klaga.

eld
Medlem
Skrivet av Sillgam:

vad är det som är svårt med att klicka "not interested"? Det är bokstavligen ett klick som krävs. Steam har verktyg som gör att din upplevelse blir bättre för dig. Väljer du att inte använda dessa verktyg, för att istället klaga, så är du inte speciellt resonabel. Låter mer som att du vill klaga.

När folk hellre har ångest i åratal av dåliga steam suggestions än att ta 10 minuter att ge algoritmen lite hjälp på traven.

Medlem

Det är en metafor för livet. 90% av det jag har runt mig är skit som jag inte vill ha eller bryr mig om.

Medlem

Folk som klagar, använder ni seriöst butiken på Steam för att hitta nya spel?

Jag själv använder då FZ.se som jag läser dagligen för att lära mig vad som finns och händer i spelvärlden. Man behöver då inte genomsöka Steams spelbutik för det. Men om man nu skulle vilja leta igenom butiken så är det fina att trots mängden skitspel där, så finns det rätt som det är ett litet guldkorn, vi hade nog inte haft det dära guldkornet om inte skiten runt om det fanns, för smaken är som baken.

Medlem

95% är ren skärp!


signatur

AYY LMAO

12
Skriv svar