Elder Scrolls Online hype stream ikväll!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Elder Scrolls Online hype stream ikväll!

Ikväll kl: 23.00 smäller det, då kommer ZOS (Zenimax Online Studio) att ha en live stream och berätta om det nya kapitlet i Elder Scrolls Online. Många av oss i Elder Scrolls Online communityn så misstänker vi att det kommer att utspelas i Elsweyr - Khajiiternas hemland. Det har även varit snack om en ny klass. Men allt kommer att avslöjas kl: 23.00! Kommer ni att titta?

Mer info här: https://www.elderscrollsonline.com/en-us/news/post/55495
Hur du kopplar ditt ESO konto till twitch hittar du här för chans till drops: https://help.elderscrollsonline.com/app/answers/detail/a_id/4...

Dom kommer att streama på deras Twitch kanal:

Några roliga saker kommer även att hända under streamen om vissa mål uppfylls:

Want to earn some amazing goodies? In addition to Twitch Drops (PC/Mac only), you and your fellow viewers could unlock amazing rewards for all, simply by watching the stream. As the show hits certain peak concurrent viewer count milestones, the following rewards will be unlocked:

  • 55k concurrent viewers: A unique Wallpaper based on the next Chapter’s concept art

  • 70k concurrent viewers: A Hot Pepper Bantam Guar pet for all ESO players who log in to the game between January 1, 2019 at 00:01AM EST and January 31, 2019 at 11:59PM EST

  • 90k concurrent viewers: Rich will commit to getting an ESO tattoo somewhere (SFW) on his body!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

90k tittare hype! Hoppas på Necroklass och inte bara skill line!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Managor:

90k tittare hype! Hoppas på Necroklass och inte bara skill line!

jaaa det kommer att bli så roligt att se.. vi alla hoppas ju att det kommer vara 90k tittare.. hmm, angående klassen.. jag är lite meh med necro då jag aldrig har gillat den typen av klass.. men kommer att prova såklart om det skulle bli en sån.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

jaaa det kommer att bli så roligt att se.. vi alla hoppas ju att det kommer vara 90k tittare.. hmm, angående klassen.. jag är lite meh med necro då jag aldrig har gillat den typen av klass.. men kommer att prova såklart om det skulle bli en sån.

Jag har 8k crowns sparade ifall det visar sig vara en klass och jag således gör en till karaktär, så jag kan höja ridnivåerna


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Elseweyr bekräftat, necromancer klass också bekräftat. DRAKAR är även bekräftat! Hur många kommer att byta ras till khajiit nu? Trailen var ju så sjukt bra!

https://www.elderscrollsonline.com/en-us/news/post/55539


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

1
Skriv svar