Hands-on – Metro Exodus

Robot
Hands-on – Metro Exodus

Även ett Metro utan "metro" ruvar på ett mörker dit inte ens solen når.

#4a-games, #metro, #metro-exodus


Pansarknekt

Ska bli fint med en recension sen, börjar känna mig lite taggad på denna titeln.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Älskar Metro serien, den perfekta sortens skräck (eller vad man vill kalla det) enligt mig. Undrar bara hur annorlunda det kommer kännas med öppnare värld och vad som ser ut som Mad Max landskap, mutanter, och baronen som låter direkt hämtad från Fury Road. Men blir nog nice ändå!

Ambassadör
Xbox

Lite taggad på detta nu!


signatur

Jump in.

Medlem

Tycker verkligen om Metro spelen. Det enda negativa från min sida var att de första två spelen var lite väl korta. Tog mig igenom båda på 10-12 timmar var och då brukar jag utforska och ta det relativt lugnt när jag spelar SP spel. Men ser verkligen fram emot detta

Medlem

@1337Figaro: haha, det du ser som negativt var ett stort pluss för mig. Gillar kortare sp spel, ofta är de bra hela vägen igenom då de sällan har sådana sega mellanpartier. Tycker det är alldeles lagom för spel där man ständigt är på spänn. Hoppas på liknande längd här också

Medlem

Så, längtar du tillbaka till Metro: Exodus världen när du slutat spela?

Jag är grymt sugen på detta!


signatur

Nämen!

Medlem

Lika optimerade som de tidigare spelen antagligen!


signatur

AYY LMAO

ELF
Medlem

@Atilaa: Skulle gissa att det känns VÄLDIGT mycket som S.T.A.L.K.E.R.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Taggad som faen!

Här är nytt gameplay: https://www.youtube.com/watch?v=OT7lbjJr4lk


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

@magma: Åh, tackar!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Avstängd

Ser rätt trist ut. Hjälper inte att AI'n tydligen är oerhört dålig. Spelar mycket hellre om STALKER med lite moddar.. både atmosfär, open world, bra A.I (om moddad), känns som ett propert RPG.

Inaktiv

Detta blir ett (relativt) givet köp. Undviker så gott som all media men tjuvkikade på bilderna och suget blev markant större än det redan var. Har inte riktigt tänkt på det innan men det här kanske kan stilla STALKER-suget en del.

Medlem

För o vara specifik var det xbox one eller xbox one x ni spelade på? skulle gärna vilja se grafiken på de "vanliga" konsollerna.

Medlem
Medlem

Jag hoppas detta spel blir bra. Vi har inte haft ett Metro sen hela lootbox systemen och andra fula business idéer. Inte för att jag tror de kommer göra något sådant. Men man har blivit vaksam pga andra företags försök.

I slutändan tänkar jag inte betala 1000:- för ett plåtomslag och ett. åh så trevligt, "Seasonpass".
Jag kommer helt enkelt vänta och se vad som lovas i Seasonpasset innan jag väljar att spendera den mängd pengar. Även om jag älskar spel serien (Har inte läst böckerna).

Jag ser fram emot att lägga ner tid på detta spel vilket som. *håller tummarna*

Redaktör
Ponny
Skrivet av Flugsaft:

För o vara specifik var det xbox one eller xbox one x ni spelade på? skulle gärna vilja se grafiken på de "vanliga" konsollerna.

Xbox One X var vad som gällde, så vet inte riktigt hur det grafiska är i Xbox One "Light".


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Struggle:

Så, längtar du tillbaka till Metro: Exodus världen när du slutat spela?

Jag är grymt sugen på detta!

Kort svar: Herregud ja! ^^


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

jag bara älskar metro serien så det blir ett givet köp.. e lite sugen på börja läsa böckerna

Medlem

Sjukt taggad på detta! Minns öppningstrailern som igår och har sedan dess längtat efter detta grafikmonster.

Medlem

Riktigt skönt skriven hands-on!

Jag diggar Metro serien rejält och gör inget det är lite andra miljöer sålänge serien andas samma känsla. och av det jag läst hittills så ser det ut som att Metro stämningen ändå är där i allt Mad Max:ande!

Pepp!

Årets mysigaste spel (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Usch för er. Nu tvingas man köpa även detta...

Medlem
Skrivet av Dragonflame:

jag bara älskar metro serien så det blir ett givet köp.. e lite sugen på börja läsa böckerna

Böckerna är riktigt bra! Första är bäst... Som det brukar vara. Läs dom


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Kommer smälta mitt grafikkort.

Medlem

ser ut som fallout 4 fast med bra grafik


signatur

//monster

Medlem

En av de stora anledningarna till att jag köpte ett RTX-kort. Kliar i fingrarna. Har precis kört "Rage" och lirar nu "Mad Max" för att hålla mig i en dystopisk sinnesstämning.

1
Skriv svar