Mer rallycross i Dirt Rally 2.0

Robot
Mer rallycross i Dirt Rally 2.0

Mer än dubbelt så många banor, se dem i senaste trailern.

#dirt-rally, #dirt-rally-2


Medlem

Jag hoppas på mer av samma. Köpte Dirt för Rallyt men fastnade i Rallycrossen totalt! Så jävla kul att köra online! Mer rallycross är super. Ser fram emot detta. Jäkligt synd att de verkar ha kapat VRdelen. Den var outstanding.

Gnällkuk

Själv tyckte jag Rallycrossen var det överlägset tråkigaste inslaget i Dirt Rally :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

Älskar rallycross, tyckte det var riktigt kul i det första spelet också. Ser fram emot detta!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Avstängd

Är det nån som vet om detta stödjer LAN på Xbox One?

Medlem

Hoppas det kommer splitscreen till PC. Råkade köpta ettan utan att kolla detta, så blev en refund via steam när jag såg att det inte gick.

Medlem

Är så jävla taggad!!

Medlem

Kul men RTX-spegling är ett krav för mitt nästa bilspels-köp.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Kul men RTX-spegling är ett krav för mitt nästa bilspels-köp.

Hahahahaha!

Jag kräver RTX som inte käkar upp hälften av bildrutorna innan det blir ett RTX kort.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

@ivanhoe68
Sa du(man) samma sak om texturemapping när det kom? Vad jag minns hackade det rejält men jag gillade och körde på ändå.
(minns inte om/hur mycket val man hade ioff).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

SPLIT-SCREEN NU FOR FAN CODEMASTERS!!!!!!! "Nej det ar overkligt, detta ar en simulator."

Medlem

Jag skaffade detta på PC men körde det tyvärr bara med gamepad! Fick till inställningarna så det blev körbart efter lite pillande.

Skulle dock vilja veta hur detta är i VR, funkar det eller blir man yr?

Medlem
Skrivet av xverminator:

Jag skaffade detta på PC men körde det tyvärr bara med gamepad! Fick till inställningarna så det blev körbart efter lite pillande.

Skulle dock vilja veta hur detta är i VR, funkar det eller blir man yr?

Testat ettan lite i min vive fungerade helt ok förutom att grafikkortet jag hade då 1060 6gb var för klent för att driva på högre inställningar så blev ganska fult.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

@ivanhoe68
Sa du(man) samma sak om texturemapping när det kom? Vad jag minns hackade det rejält men jag gillade och körde på ändå.
(minns inte om/hur mycket val man hade ioff).

Nä det vill jag inte minnas att jag sa. Men jag skulle aldrig i livet palla att spela ett spel som hackar. Jag vill ha minst 120+ fps.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

@ivanhoe68: Nästa gen i vissa spel...om man inte maxar allt. Nästnästa gen annars, gissar jag.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar